וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי על תוצאות המדגמים: "נראה איך נרכיב את הממשלה"

18.9.2019 / 0:46

יו"ר ש"ס קרא להרכיב ממשלה במהרה ואמר על הרכבה האפשרי כי הוא "מקווה שכל הפסילות וההחרמות ייעלמו". דרעי בירך על תוצאות המדגמים ואמר כי "עלינו בעשרות אלפי קולות למרות מסע הסתה נוראי". מוקדם יותר הוא שוחח עם נתניהו: "עכשיו אריה צריך ביבי חזק"

צילום: חדשות 12, 13 ותאגיד כאן 11

יו"ר ש"ס אריה דרעי בירך הלילה (רביעי) על תוצאות המדגמים ואמר כי "נחכה לתוצאות האמת ונראה איך נרכיב את הממשלה". לדבריו, הוא "מקווה שכל הפסילות וההחרמות ייעלמו". דרעי, שציין כי "יש חוסר ידיעה גדול מה יהיה מחר" עם המשך ספירת תוצאות האמת, הוסיף: "אנחנו נכנסים למסע של הרכבת ממשלה די קשה. מקווה שנרכיב ממשלה מהר. הגיע הזמן שתהיה ממשלה בישראל".

על פי המדגמים, ש"ס מקבלת בין 8-9 מנדטים. "שאלו אותי למה ש"ס חוגגת היום. רק ש"סניק יודע את התשובה", אמר דרעי. "במשך שנים גיהצו אותנו, מחקו אותנו, אמרו שש"ס סיימה את תפקידה. לפני חצי שנה השם עשה איתנו חסד ומסקרים שלא עברנו את אחוז החסימה קיבלנו שמונה מנדטים".

הוא הוסיף כי "היום עם אחוז הצבעה יותר גבוה עלינו בעשרות אלפי קולות למרות מסע הסתה נוראי. מנדט שלם הלך לעוצמה יהודית ונזרק לפח".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הכנס המרכזי של תנועת ש"ס, היכל "הטוטו" חולון, 11 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
דרעי/ראובן קסטרו

מוקדם יותר שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם דרעי, בנוסף לשיחתו גם עם יו"ר דגל התורה משה גפני. בנאומו אמר דרעי כי בכוונתו להמליץ על נתניהו להרכבת הממשלה. הוא ציין כי המדגמים מנבאים כי מפלגתו תקבל שמונה מנדטים, "למרות שראש הממשלה לא השאיר ביום אבן על אבן וראיתי איך הוא לוקח לנו קולות בפריפריה". כשהקהל שר "ביבי צריך אריה חזק", השיב דרעי: "עכשיו אריה צריך ביבי חזק".

מתוצאות המדגמים של שלושת ערוצי הטלוויזיה עולה כי כחול לבן זוכה ל-32-34 מנדטים, בעוד הליכוד עם 31-33. עם זאת, מסתמן כי אין רוב לאף אחד מהגושים. על פי המדגמים, גוש המרכז-שמאל בראשות גנץ השיג 54-58 מנדטים, בעוד גוש הימין-חרדים בראשות נתניהו עם 54-57.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully