וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ביקר במוסד ספרדי, בש"ס זועמים: חבל שזה מה שדרעי מקבל בחזרה

26.2.2020 / 12:55

מקורבי השר דרעי הביעו תרעומת על ביקורו של ראש הממשלה בישיבה החרדית "תורה והוראה" בתל אביב. "במקום שנתניהו ושרי הליכוד ייצאו לערי הליכוד, בעיקר בפריפריה, לוקחים אותו לביקור מתוקשר במוסד הספרדי", אמרו. הליכוד: נתניהו מעריך את דרעי, זה לא אירוע פוליטי

צילום סטילס: ראובן קסטרו ורויטרס, עיצוב גרפי: אביחי ברוך, עריכת וידאו: ניר חן

בש"ס זועמים על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ביקורו במוסד הספרדי-החרדי "תורה והוראה" בתל אביב. מקורבי יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הביעו תרעומת על הביקור שהתקיים היום (רביעי), ימים בודדים לפני הבחירות.

לדבריהם, "מכעיס מאד שבמקום שנתניהו ושרי הליכוד ייצאו לערי הליכוד, בעיקר בפריפריה, שבהם היו אחוזי הצבעה נמוכים בבחירות ספטמבר ומשם יביאו קולות, לוקחים אותו לביקור מתוקשר במוסד הספרדי. השר דרעי הקים את גוש הימין, עמד כמו חומה בצורה למען נתניהו וחבל שזה מה שהוא מקבל בחזרה".

בתגובה, הליכוד מסר כי "ראש הממשלה מאוד מעריך את השר אריה דרעי. זה לא אירוע פוליטי והוא גם לא מסוקר תקשורתית". במהלך הביקור בישיבה, אחד מהרבנים אמר לנתניהו: "אתה ראש ממשלה כארי, מביא כבוד לישראל בכל מקום".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הבלוק, כנסת, 18 בנובמבר 2019. ראובן קסטרו
"דרעי עמד כמו חומה בצורה למען נתניהו". ראש הממשלה ויור ש"ס, בנובמבר/ראובן קסטרו
ביקור ראש הממשלה, בנימין נתניהו במוסד בתל אביב 26 בפברואר 2020. -, אתר רשמי
"אתה ראש ממשלה כארי". נתניהו בביקור במוסד החרדי-ספרדי בתל אביב, היום/אתר רשמי, -

במהלך הבחירות האחרונות, ש"ס הביעה תמיכה נחרצת בנתניהו תחת הסיסמה "אריה צריך ביבי חזק - שומרים על גוש הימין". בריאיון באולפן וואלה! NEWS אתמול, דרעי הבטיח לדאוג שנתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה - גם אם יהיו עתירות נגד המשך כהונתו.

עוד בוואלה!

דרעי באולפן וואלה! NEWS: נדאג שנתניהו יהיה רה"מ - גם אם בג"ץ יחליט אחרת

לכתבה המלאה

ביקור נתניהו במוסד החרדי-ספרדי

אתר רשמי

דרעי הצהיר כי אין צורך ב"חוק צרפתי", שימנע את העמדתו לדין של ראש הממשלה, והסביר כי "החוק אומר שראש ממשלה יכול לכהן עד פסק דין חלוט. השאלה היא אחרת: אם נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה, ואם הוא יכול - הוא יכול, החוק מאפשר לו. אם נהיה 61, אנחנו נדאג שהחוק הזה ימומש. אם יהיה פסק דין של בית משפט, או אם מישהו יעתור ובית המשפט יגיד הלכה חדשה שנתניהו לא יכול להיות (ראש ממשלה) - אנחנו נדאג שהוא יוכל להמשיך להיות ראש ממשלה".

(עדכון ראשון: 12:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully