וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי לבני משפחתו: "תקבלו אבא במשרה מלאה"

30.12.2014 / 11:52

יו"ר התנועה מקיים סבב שיחות עם רבני מועצת חכמי התורה, שעד כה אינם מאשרים לו להתפטר. אמש, ברגעי המשבר, שיגר דרעי הודעה לבני משפחתו ובה הכין אותם לפרישה מהפוליטיקה

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

"יש לכם אבא במשרה מלאה, מקווה שלא ימאס לכם", כך כתב אמש (שני) יו"ר ש"ס אריה דרעי לבנו הצעיר יהודה לאחר שהודיע כי בכוונתו להתפטר מראשות התנועה בעקבות פרסום הקלטות הרב עובדיה יוסף. "אשתדל להיות חבר ואבא טוב", כתב דרעי לבן, שהעביר את ההודעה לכל בני המשפחה, "מתנצל שלא עדכנתי אף אחד חוץ מאמא", כתב דרעי וחתם: "תעביר לכל המשפחה".

דרעי בבוקר שאחרי הדרמה: "בעזרת השם, הכול יהיה בסדר". עומר מירון
"מתנצל שלא עזכנתי אף אחד חוץ מאמא". דרעי, הבוקר בצאתו מביתו/עומר מירון

מקורב למשפחת דרעי סיפר כי יו"ר ש"ס ישבו בביתו עם משפחתו עד השעות הקטנות של הלילה, וכי הוא נחוש לעזוב את ראשות התנועה לאחר שבקלטות שנחשפו נשמע המרן מאשים את דרעי בעצמאות יתרה וטען שמינויו לעמוד בראש ש"ס יפגע בסיכוייה של התנועה בבחירות שכן דרעי הורשע בעבר בקבלת שוחד. מדובר בהקלטות משנת 2008 ועדיין לא ברור מי עומד מאחורי פרסומם.

כך או כך, הסערה בש"ס מסרבת לשכוך ועדיין לא ברור אם מועצת חכמי התורה יקבלו את התפטרותו של דרעי אחרי שאמש סירבו לקבלה. בשעות הצהריים היום (שלישי) ערך דרעי סבב פגישות עם רבני מועצת חכמי התורה של ש"ס בניסיון לשכנעם לאפשר לו לפרוש מהנהגתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יפה דרעי, רעייתו של אריה דרעי יו"ר ש"ס. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
"עובר תקופה מאוד קשה". יפה דרעי על בעלה/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

יפה, רעייתו של אריה דרעי סיפרה אמש למשלחת רבנים שהגיעה לביתו על מצב רוחו של בעלה. "הרגשתי שקשה לו מאוד בשבועות האחרונים עם פרוץ הסכסוך והקרבות הפנימיים, שהוציאו שם רע לש"ס, ובמיוחד מאז הסיפור של הקלטת אתמול שפגעה בכבודו של מרן" - אמרה דרעי לרבנים, שבראשם נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס , הרב שלום כהן.

הרבנים אמרו לדרעי כי על בעלה להישאר במפלגה, על אף הקושי שהוא העלה במכתב. "כולנו אחרי הארי", אמר לה הרב כהן, "עם ישראל זקוק לו ומחובתך לחזק אותו. יש פה אחראיות על עולם התורה וציבור העניים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, סקר שפורסם אתמול בחדשות 2 שנערך לפני פרסום הקלטות, מפלגת "העם איתנו" בראשות אלי ישי, יו"ר ש"ס בעבר שפרש ממנה לא מצליחה לצלוח את אחוז החסימה, בעוד תנועת האם זוכה לשישה מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully