וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: אלוף (במיל') יואב גלנט מצטרף לכחלון

8.1.2015 / 10:22

מי שהיה מועמד לתפקיד הרמטכ"ל יכנס בערב מסיבת עיתונאים עם ראש מפלגת "כולנו" ובה יודיעו השניים על הצטרפותו של גלנט לרשימה. מדובר בדמות החמישית שכחלון מצרף לרשימתו

יואב גלנט ביום עיון של מרכז בגין סאדאת, מאי 2011. שי אוקנין
מהצבא לפוליטיקה. יואב גלנט/שי אוקנין

אלוף (במיל') יואב גלנט, שהיה מועמד לתפקיד הרמטכ"ל, מצטרף לרשימת "כולנו" בראשות שר התקשורת והרווחה לשעבר משה כחלון. גלנט צפוי להיות מוצב במקום גבוה ברשימת המפלגה לכנסת ה-20. כחלון וגלנט יקיימו הערב בשעה 20:00 הודעה משותפת.

השבוע סיפרו מקורבים במפלגה כי ההחלטה על שילובו גלנט ברשימה של מפלגת "כולנו" כבר התקבלה, ובמסגרת זו הוא הקים בימים האחרונים עמוד פייסבוק, ובו החל להציג את עמדותיו ולתפעלו כעמוד של מועמד לבחירות. על תמונה שהעלה לעמוד זה ביום שלישי נכתב: "הגיע הזמן להוציא את הראש מהמים".

בחירות 2015 - עוד כותרות:
בדקנו: נתניהו צדק כשהאשים את אולמרט במשבר הדיור?
סקר: כמעט מחצית מהציבור טרם החליט למי יצביע
איש לילה, פרסומאי ואנשי עסקים: מי תורם לפריימריז בעבודה?

השבוע חשף כחלון שתי נשים שישובצו ברשימתו. הראשונה היא ד"ר יפעת שאשא-ביטון, חברת מועצת העיר קריית שמונה, שכיהנה בעבר גם כסגנית ראש העירייה. "יפעת צמחה במערכת החינוך. היא פורצת דרך בכך שבגיל 29 סיימה את הדוקטורט בחינוך", סיפר עליה כחלון במסיבת עיתונאים משותפת. "היא תהיה המפתח של מפלגת 'כולנו' להביא לכל ילד וילדה במדינת ישראל את הסיכוי להצליח ולהגיע לעתיד הרבה יתר טוב. ההצטרפות של יפעת היא בשורה חינוכית שמגיעה מהצפון הרחוק".

משה כחלון מציג את חזון המפלגה בכנס הפוליטי הראשון במטה של מפלגת 'כולנו', ינואר 2015. ראובן קסטרו
מתחזק באיש צבא. משה כחלון/ראובן קסטרו

האישה שנייה ברשימת "כולנו" היא רחל עזריה, סגנית ראש עיריית ירושלים מטעם סיעת "ירושלמים". "רחל איתנו כאן כי היא הבינה כמו כולנו שלאן שאתה לא הולך ופונה אתה נתקל במונופול ובקבוצות כוח", אמר כחלון. "זה מתחיל מהמוצץ ותחליפי החלב ומסתיים בדירה צנועה". כחלון מתכנן להציב בסך הכול שמונה נשים ב-20 המקומות הראשונים ברשימתו, שתיים בכל חמישייה.

שני אישים נוספים שצירף כחלון לרשימתו הם שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר מייקל אורן וחתן פרס ישראל אלי אלאלוף שעמד בראש הוועדה למלחמה בעוני שהגישה את מסקנותיה בקיץ האחרון. "אלי הוא האדם שמזוהה הכי הרבה עם החזון החברתי, שהכניס לשיח את החזון החברתי, את הנושא של צמצום פערים, של מתן הזדמנות שווה", אמר כחלון על אלאלוף. על אורן אמר: "מייקל הוכיח כי גם בעתות מחלוקת ניתן לנווט במקצועיות דיפלומטית אל עבר היעדים החשובים של מדינת ישראל. הוא הטוב ביותר בתחומו".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully