וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון V15 הגיש תלונה על הסתה נגד הליכוד: "סניף של להב"ה"

2.2.2015 / 16:36

מטה הארגון תקף את הסרטון שפרסמה המפלגה ובה נראה ערבי חמוש מסמן וי באצבעותיו, והתלונן גם נגד ראש מטה ההסברה. כמו כן, עו"ד של משפחת נתניהו פרסם התנצלות על האשמות חברי המפלגה, שלפיהן הקרן החדשה לישראל מממנת את V15

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

ארגון V15 הגיש בצהריים (שני) תלונה במשטרה על הסתה נגד הליכוד וראש מטה ההסברה של קמפיין המפלגה. זאת, בתגובה לסרטון המפלגה שהוקרן אתמול ובו הופיעה תמונה המציגה רעול פנים ערבי, חמוש בנשק, מסמן באצבעותיו V.

מטה הארגון תקף את המפלגה ומסר כי מדובר בהסתה של ארגון ימני קיצוני. "סרטון הליכוד מוכיח שהוא הפך לסניף של ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש). מסתבר שמאחורי [סרטון] 'ביבי סיטר' מסתתרים אנשים שמסיתים במודע נגד צעירים ישראלים שמשרתים בצבא, עושים מילואים, משלמים מסים ופועלים למען עתיד ישראל. ההסתה הזאת לא מפחידה ולא מרתיעה אותנו בדרך לניצחון".

לקריאה נוספת:
הרצוג הודף את הטענות: "ראינו מופע מבוהל של הליכוד"
סערת V15: "עמותת קש תומכת שמאל" או "פאניקה של הימין"?
בדיקת וואלה!: רוב התרומות לפריימריז של בכירי מפלגות הימין - מחו"ל

סרטון הליכוד נגד V15. עמוד הפייסבוק של מפלגת הליכוד, צילום מסך
סרטון הליכוד נגד V15/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של מפלגת הליכוד

בתוך כך, שלחה הבוקר הקרן החדשה לישראל מכתב התראה לליכוד, בעקבות התבטאויות של חברי המפלגה לגבי מעורבות כביכול של הקרן בקמפיין V15 ובמערכת הבחירות. המכתב נשלח לחברת הכנסת מירי רגב, לראש מטה ההסברה של הליכוד ניר חפץ, וליועץ המשפטי של התנועה, עורך דין אבי הלוי.

V15 מסייעת להרצוג במאבק בנתניהו: יש כאן בכלל עבירה פלילית?

במכתב, שנשלח על ידי עורך דין ישי שנידור, הכחישה הקרן כל קשר לקמפיין V15. "אתמול פרסמתם באופן פומבי את טענותיכם, כי קמפיין V15 כרוך בעבירות על חוקי מימון הבחירות. בדבריכם כרכתם את הקרן החדשה לישראל בפרשה, וטענתם שהיא המממנת את הקמפיין, או מעורבת במימונו, הן ישירות והן באמצעות מימון דרך ארגון 'קול אחד או 'מולד'. מדובר בשקרים. הקרן החדשה לישראל לא היתה ואינה מעורבת, לא במישרין ולא בעקיפין, במימון הקמפיין המכונה V15. נוסף על כך, היא לא תמכה כספית ב'קול אחד' זה שנים, וברור שאין לה קשר – ולו עקיף – לפעולותיו של ארגון זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסתה נגד צעירים שמשרתים בצבא". קמפיין V15/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נכתב כי הקרן לא תהסס להגיש תביעת דיבה אם טענות אלה ימשיכו להישמע מצד אנשי המפלגה. "מדובר בהוצאת דיבה חמורה של הקרן החדשה לישראל. במיוחד מדהימה העובדה שדברים חסרי אחריות אלה לא נאמרו על ידי גורם שוליים כלשהו, אלא על ידי נציגיה המוסמכים של מפלגה מרכזית, מפלגת שלטון. כל חזרה על אמירות אלה תהיה נגועה בחוסר תום לב מוגבר, והקרן החדשה לישראל לא תשלים עם המשך הכפשתה וכריכתה במערכת הבחירות תוך פגיעה במעמדה הציבורי".

עו"ד של נתניהו: "מתנצל"

עו"ד דוד שומרון, המייצג את משפחת נתניהו, פרסם בשעות הצהריים התנצלות לאחר קבלת מכתב ההתראה מטעם הקרן החדשה לישראל. "אם נאמר על ידי כי הארגון V15 ממומן על ידי הקרן החדשה לישראל, הדבר נאמר בשגגה ואני מתנצל על כך", מסר.

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה לטענת ארגון V15 כי "אנו קוראים לרשויות החוק ובכללם המשטרה, היועץ המשפטי וכמובן גם יושב ראש ועדת הבחירות, לחקור את כל הנושאים הקשורים לפעילות העבריינית של פרויקט V15 והעמותות והגופים השמאלניים קיצוניים שמממנים אותו, בניגוד לחוק מימון מפלגות וחוק תעמולת בחירות. זהו ניסיון בוטה לגנוב השלטון בכסף וכל טענה אחרת, היא הסחת דעת ותו לא".


לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully