וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "שר כלכלה שמדבר על גנבים - שייתן תעסוקה"

10.2.2015 / 11:07

השר לביטחון הפנים הגיע לסיור בחורה שבנגב, והאשים את השר בנט, שטען לריבוי גניבות רכב במגזר הערבי, בכך שאינו משקיע באזורים המוחלשים. "הכול זה ספינים, לייקים ופופוליזם"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

כמה ימים לאחר נאומו של שר הכלכלה נפתלי בנט באוניברסיטת תל אביב, שבו הוא אמר כי "אי אפשר להשאיר רכב בנגב כי בוודאות יפרצו לך אליו ויגנבו", התייחס השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', לדבריו במהלך סיור שערך היום (שלישי) בחורה שבפזורה הבדואית. לדבריו, "הכול זה ספינים, לייקים ופופוליזם". במהלך נאומו של בנט, תלמידים עזבו את האולם במחאה על דבריו.

"זו אמירה לא מוצלחת, הרבה פופוליזם יש פה", אמר אהרונוביץ' והפנה אצבע מאשימה למשרדי הממשלה ולבנט עצמו, שלדבריו לא עושים די על מנת לסייע לנוער מוחלש להתפתח. "נוספו מאות שוטרים ותחנות משטרה במגזר הערבי, הבעיה היא לא באכיפת החוק אלא במשרדי הממשלה. אותו שר כלכלה שמדבר על גנבים, שייתן לבני הנוער תעסוקה, תשתיות וחינוך כדי שלא יגיעו למקומות האלה. מי שחושב שלא יהיו גנבים או פורצים מעלה טענות חסרות שחר – יש גם פורצים וגנבים יהודים. אי אפשר לתייג אזור ואנשים מסוימים כדי להשיג עוד כמה קולות".

בחירות 2015 בוואלה חדשות:
רב הציונות הדתית נגד קמפיין הנשים של בנט: "שגיאה גדולה"
נתניהו? "אכפת לו רק מהכיסא, אבל הוא ראש הממשלה הבא"
ישי נגד דרעי: "התנאי לכניסתנו לממשלה - תיק הפנים"

השר יצחק אהרונוביץ' בישיבת הממשלה, נובמבר 2014. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
"יש גם פורצים יהודים - אי אפשר לתייג". אהרונוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

על דרישתו של בנט לשריין את תיק ביטחון הפנים לאיילת שקד, אמר אהרונוביץ' כי הוא בעד נשים וכי מדובר בתפקיד רגיש וקשה. "אני מקווה שבבוא היום ייבחר המתאים או המתאימה ביותר", אמר. "אני מעריך את איילת שקד באופן אישי, אבל נעלי השר לביטחון פנים גבולות מאוד, רגישות ומורכבות. אאחל הצלחה למי שייבחר – איילת, או מישהו אחר".

בהתייחסו לחשדות לעבירות מין בצמרת המשטרה, חיזק השר את השוטרות המתלוננות ואת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). "אני רוצה לחזק את מח"ש על עבודתם המקצועית והבלתי מתפשרת לבער את הנוהג שהיה בצמרת המשטרה", אמר. "חשוב לנקות ולטהר את הארגון הזה, שכל כך חיוני למדית ישראל. אני מבין את התחושה הקשה שיש לציבור, אבל אין לנו משטרה אחרת. אני מחזק את השוטרות שמתלוננות נגד קצינים ושוטרים".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בכנס ראשי המפלגות באוניברסיטת תל אביב. פברואר 2015. יותם רונן
בנט בכנס באוניברסיטת תל אביב, השבוע/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully