וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון פרסם הצהרת הון: שווי כולל של כ-4.2 מיליון שקלים

שר התקשורת לשעבר גר בדירה שכורה בחיפה ובמקביל בונה בית בעיר, ששוויו מוערך ב-2.5 מיליון שקלים. ברשותו קרנות נאמנות והשתלמות המסתכמות בכמיליון שקלים, ופנסיה שנאמדת בעלות זהה

משה כחלון במסע"ת הצגת פתרון למשבר הדיור. ראובן קסטרו
פנסיה וחסכונות בשווי כשני מיליון שקלים. משה כחלון/ראובן קסטרו

יו"ר כולנו, משה כחלון, פרסם הערב (רביעי) הצהרת הון, ממנה עולה כי שוויו הכולל מוערך בכ-4.2 מיליון שקלים.

לפי הצהרת ההון, ברשותו של כחלון מכונית מדגם סיאט איביזה שנת 2011, שעלותה מוערכת ב-63 אלף שקלים. הוא מתגורר בדירה שכורה בחיפה, בדירה ובה ארבעה חדרים, ומשלם על כך שכירות של 4,000 שקלים בחודש. במקביל, הוא בונה בית בעיר, ששוויו מוערך ב-2.5 מיליון שקלים. הפרטים פורסמו לראשונה ב"תכנית חיסכון" בערוץ 2.

כמו כן, מחזיק שר התקשורת לשעבר בקרן נאמנות ובקרן השתלמות, הנאמדות בכמיליון שקלים. נוסף על כך, ברשותו של כחלון חיסכון פנסיה בשווי 960 אלף שקלים. סעיף החובות שלו כולל יתרת תשלומים של 33 אלף שקלים בכרטיסי האשראי שברשותו, וכן מינוס של 15 אלף שקלים בחשבון העובר ושב (עו"ש) בבנק.

בכך מצטרף כחלון לשורה של פוליטיקאים שפרסמו הצהרות הון. בין היתר, פרסם יו"ר ש"ס אריה דרעי הצהרת הון שלפיה הוא מוערך בכ-4.8 מיליון שקלים, וכך גם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ושר המדע, הטכנולוגיה והחלל לשעבר, יעקב פרי, ששווים המוערך הוא 10.4 מיליון שקלים ו-9.6 מיליון שקלים, בהתאמה.

לקריאה נוספת:
הליכוד: "נתניהו ישקול עימות עם הרצוג ולבני"
וינשטיין מתנגד לפסילת מועמדותם של מרזל וזועבי
הרשימה המשותפת השיקה קמפיין: "נשלח פרחים לליברמן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully