וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד הרחיק את מויאל מהמפלגה וחזר בו: "מדובר בטעות"

25.2.2015 / 21:04

ראש עיריית שדרות לשעבר נפגש עם ראשי המחנה הציוני וזומן לשימוע לפני הדחה, חתום בידי מנכ"ל המפלגה. מאוחר יותר קיבל הודעה כי מדובר בטעות. על פי הערכות, הביטול נובע מהעובדה כי בידיו הקלטה מביכה של שרה נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו ממריאים לעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
"במה מתעסקת אשת ראש הממשלה ביום שקברנו ארבעה מטובי בנינו". בני הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

ראש עיריית שדרות לשעבר, אלי מויאל, קיבל היום (רביעי) מכתב על הפסקת חברותו בליכוד, אולם כעבור שעה קלה התבשר כי המהלך בוטל וכי חברותו במפלגה עומדת בעינה. זאת, לאחר שנפגש עם ראשי המחנה הציוני, היו"ר יצחק הרצוג ושרת המשפטים לשעבר ציפי לבני.

ראשיתו של הסיפור התמוה אתמול, אז פורסם באתר מאקו כי מויאל, שהגדיר את עצמו מאוכזב מנתניהו, נסע לפגוש את ראשי המחנה הציוני, יחד עם פעילי ליכוד נוספים. בעקבות הפרסום נשלח למויאל מכתב חתום בידי מנכ"ל הליכוד גדי אריאלי, ובו נכתב על הפגישה עם הרצוג ולבני "מהווה, לכאורה, עילה להפסקת חברותך בתנועה". מויאל אף הוזמן לשימוע לפני הדחה, שתוכנן להתקיים ביום ראשון הקרוב.

לקריאה נוספת:
הליכוד על דוח המבקר: "ניישם המסקנות בקדנציה הבאה"
"אתה גיבור, מדהים, שרירי, חזק": תחנות בחייו של איתן כבל
אחרי רכבת ההרים בסקרים: בנט עובר לקמפיין חיובי

תושבי שדרות מתפנים בעקבות ירי קסאמים. שי מכלוף, מערכת וואלה!
"האומה צריכה לדעת במה שרה מתעסקת". אלי מויאל/מערכת וואלה!, שי מכלוף

אלא שזמן קצר לאחר מכן התבשר כי "מדובר בטעות", וההחלטה בוטלה. על פי הערכות, ההחלטה לבטל את הדחתו של מויאל מגיעה לאור העובדה כי בידיו של ראש העירייה לשעבר קיימת הקלטה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, כשהיא מתבטאת באופן בוטה ומביך כלפי בת זוגו של מויאל, מוניק בן מלך. זאת, אחרי שהתבטא נגד נתניהו בזמן מבצע צוק איתן בריאיון בערוץ 2.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"רוצים לשמוע את הקלטת? דברו עם מוניק"

מוקדם יותר הערב אמר מויאל בריאיון לערוץ 2 כי "אני בעד לפרסם את ההקלטה, אני חושב שזה לא רכוש פרטי". לדבריו, "האומה צריכה לשמוע במה מתעסקת אשת ראש הממשלה, ביום שקברנו ארבעה מטובי בנינו, אחרי חצות; באלי מויאל משדרות, שאמר מילה על בעלה. זה הטריף את בעלה. רוצים לשמוע את הקלטת? לכו למוניק ודברו איתה".

אלי מויאל מסר בתגובה לוואלה חדשות: "נפגשתי עם הרצוג במטה של מפלגת העבודה כדי לשמוע את דבריו. לאחר כמה שעות קיבלתי מכתב מהליכוד שבו אני מוזמן לשימוע ושאני מושהה מהתנועה, ושאני מוזמן להשמיע את טענותיי בשבוע הבא. לאחר כמה שעות קיבלתי טלפון ממנכ"ל הליכוד גדי אריאלי, שאמר שמדובר בטעות והמכתב מבוטל". עוד הוסיף: "אנחנו לא חיים בדיקטטורה, אלא בדמוקרטיה, הבעיה שלי היא לא הליכוד, אלא ביבי".

מהליכוד לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully