וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: "אנחנו המפלגה הלאומית-חברתית היחידה במדינה"

15.3.2015 / 16:11

ראשי המפלגות מנצלים את תחילתו של שבוע הבחירות לסיורים ברחבי הארץ. יו"ר כולנו, שביקר בקניון עזריאלי, הבהיר: "נמשיך לעבוד קשה עד הרגע האחרון". ליברמן במערת המכפלה: "המחנה הלאומי האמיתי נמצא כאן, לא בשום מקום אחר"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: טל רזניק

(ליברמן במערת המכפלה, היום: רואה את עצמי כשר הביטחון הבא)

יומיים לפני הבחירות, ראשי המפלגות במאמצים אחרונים להשיג קולות נוספים. יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, ערך היום (ראשון) סיור בקניון עזריאלי בתל אביב. "אנחנו מרגישים במומנטום אדיר, נמשיך לעבוד קשה עד הרגע האחרון", אמר במהלך ביקור במקום.

לדבריו, "מפלגת כולנו היא המפלגה הלאומית-חברתית היחידה במדינת ישראל. אנחנו נחזיר את החמלה והתקווה לאזרחים. אנחנו נחזיר את הסיכוי לזוגות צעירים לרכוש דירה ולהתפרנס בכבוד. אנחנו נחזיר את הכבוד להורים שלנו ואת העתיד לילדים שלנו".

הבית של משה כחלון, רח' דישראלי 15 חיפה, פברואר 2015. ערן גילווארג
שלטי בחירות בביתו של כחלון בחיפה/ערן גילווארג

כחלון רמז בדבריו לסדר היום של הליכוד. "עוד לא ראיתי צעיר וצעירה אחת שעזבו את הארץ בגלל האיום האיראני או בגלל דעאש, אבל פגשתי בחו"ל הרבה צעירים שעזבו את המדינה כי איבדו את התקווה", עקץ. "אני אומר לצעירים הללו ומתחייב שאפשר לפתור את בעיית הדיור ואת בעיית יוקר המחייה. אנחנו נפתור אותן".

עוד בוואלה חדשות:
נאום נתניהו יפתח את עצרת הימין הערב בכיכר רבין
נתניהו: "כחלון יקבל את תיק האוצר"; כחלון: "הוא כבר הבטיח זאת בעבר ולא קיים"
מאמץ אחרון: לאן יכוונו הרצוג ונתניהו את החצים בימים שנותרו?

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בביקור במערת המכפלה, מרץ 2015. דוברות ישראל ביתנו,
"תמיד דרשנו לחסל את חמאס". ליברמן במערת המכפלה, היום/דוברות ישראל ביתנו

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ביקר במערת המכפלה שבחברון. במהלך ביקורו אמר: "אנחנו באים למערת המכפלה כמיטב המסורת. הגעתי לכאן בבחירות 96' ברגע קריטי. פה התבשרנו על הניצחון. הייתי פה גם ב-2013 וזאת המסורת".

לדבריו, "כדאי מאוד להדגיש כי המחנה הלאומי האמיתי נמצא כאן ולא בשום מקום אחר. בכל מקום אחר יש הרבה דיבורים, הכול דיבורים, הכול כלאם פאדי, הכל פרולה פרולה".

"הימין האמיתי, שיש לו דרך ונחישות ויודע מה הוא רוצה, זה כאן", הוסיף ליברמן. "אנו לא מסרנו את חברון, תמיד הצבעתי נגד שחרור המחבלים, ותמיד דרשנו לחסל את חמאס, וכולנו הצבענו נגד התנתקות. המסר הזה חשוב. אנו נעמוד על האינטרסים שלנו, ולא יהיה לא התנתקות ב' ולא התנתקות ג'".

יאיר לפיד קמפיין בחירות 2015. ראובן קסטרו
"מעוניין לחזור לכל מקום שאליו אזרחי ישראל ישלחו אותי". לפיד/ראובן קסטרו

יאיר לפיד, יו"ר מפלגת יש עתיד, ביקר בשדרות והתייחס למתקפה נגדו מצד המפלגות שונות, לטענתו. "תמיד כשאתה עולה בסקרים, ויש לך מומנטום, כולם תוקפים אותך כי הם מפחדים על המנדטים שלהם", אמר. "המתקפה הזו בסדר. אותי מדאיג שיש מכירת חיסול שבה נחזור לאי-שוויון בנטל. תהיה עוד פעם ממשלה של 39 שרים וסגני שרים".

"את הכסף לא צריכים לדילים, אלא למעונות יום", הוסיף לפיד. "להוריד את יוקר המחיה ולעזור לאזרחים. את הכסף לא צריך לחלק בקומבינות". לפיד אמר כי הוא "מעוניין לחזור לכל מקום שאליו אזרחי ישראל ישלחו אותי. לא מעניין אותי מה אהיה, אלא מה אעשה, בהחלט כולל את האוצר. יש תקציב 2015. יכולנו לעלות 190 אלף קשישים מעל לקו העוני. צריך לחזור ולהעביר את התקציב".

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully