וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קץ השתיקה: גנץ ישיק את קמפיין הבחירות שלו בשלישי הבא

23.1.2019 / 17:52

כחודש אחרי שהקים את מפלגתו חוסן לישראל, הרמטכ"ל לשעבר יישא ביום שלישי נאום פוליטי ראשון, בו יחשוף את משנתו. גנץ שוקד על כתיבת הנאום יחד עם אחד מיועציו הבכירים חילי טרופר, והוא צפוי לעסוק בחזון והצהרת כוונות. לפי שעה לא ברור אם בכנס ישתתפו דוברים נוספים

צילום: חוסן לישראל, עריכה: שניר דבוש

אחרי שבועות של ציפייה ושתיקה, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ צפוי לשאת נאום פוליטי ראשון ולהשיק את קמפיין הבחירות שלו ביום שלישי הבא בשעות הערב בגני התערוכה. כחודש חלף מאז שגנץ הקים את מפלגת חוסן לישראל והחל להיערך לקראת התמודדות בבחירות 2019. בזמן שעבר, המפלגה הפכה להיות מבטיחה מאוד בסקרים שצופים לה 14-11 מנדטים. עם זאת, גנץ טרם הציג עד כה את הצהרת הכוונות הפוליטית שלו לציבור.

באירוע בשבוע הבא, שיתקיים בהשתתפות מאות בני אדם, הוא צפוי לפנות לראשונה אל הציבור הישראלי ולהסביר את הסיבות בגללן הוא נכנס לפוליטיקה ומהו החזון אותו הוא מעונין לקדם. הנאום של גנץ, שיעמוד במרכז האירוע, תוזמן לשעת מהדורות החדשות, וגנץ ואחד מיועציו הבכירים - חילי טרופר, עמלים על כתיבתו בימים אלה.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"ישראל לפני הכול": מפלגתו של גנץ חשפה את סיסמת הבחירות
ההצהרה הראשונה של גנץ: "אעשה כל שביכולתי לתיקון חוק הלאום"
"רק החזק מנצח": בני גנץ פרסם סרטונים חדשים - עם מסר ביטחוני

בני גנץ. ראובן קסטרו
צפוי לחשוף את משנתו הפוליטית. גנץ/ראובן קסטרו

עדיין לא ברור אם באותו הערב יהיו בנוסף לגנץ גם דוברים נוספים; בשבועות האחרונים הוזכרו מספר שמות שלהם גנץ הציע מקום ברשימה, כמו העיתונאית מיקי חיימוביץ' וסגן ראש עיריית תל אביב לשעבר אסף זמיר, אך ב"חוסן לישראל" אומרים כי האירוע לא יכלול חשיפה של הרשימה, שיוקדש בעיקר להשקה של גנץ עצמו.

בתחילת השבוע גנץ סדק במעט את העמימות סביב משנתו כשפרסם ארבעה סרטוני בחירות חדשים, כולם באורך של כ-30 שניות. באחד הסרטונים נראה כי גנץ קורץ לימין בכך שמוצג סרטון של חיסול רמטכ"ל חמאס אחמד ג'בערי לצד אמירה כי ג'עברי "הרגיש בטוח", וגנץ "חשב אחרת" וגרם לחיסולו.

לאחר מכן נכתב "רק החזק מנצח". מנגד, בסרטון אחר, נראה כי ניסה לפנות לשמאל. "זו לא בושה שתהיה כמיהה לשלום, זו לא בושה שתהיה חתירה לשלום. אנחנו רוצים לשלוח את הילדים שלנו להילחם בעוד 25 שנה? לא! אבל נצטרך לעשות את זה? כנראה שכן", אמר גנץ והוסיף כי "אני לא מוכן שיהיה כאן דור שלם ללא תקווה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"נראה לי שדיברתי יותר מדי"

מוקדם יותר השיקה המפלגה את פעילותה ברשתות החברתיות וחשפה את סיסמת הבחירות "ישראל לפני הכול", בלוגו בצבע ירוק זית, כיאה לרמטכ"ל לשעבר. במקביל להשקת עמוד פייסבוק, חשבון טוויטר וחשבון באינסטגרם, גנץ גם העלה סרטון בכיכובו. "בשבילי ישראל לפני הכל. הצטרפו אלי ונצא לדרך חדשה. כי צריך אחרת ונעשה אחרת", אומר גנץ בסרטון,

בסמוף הסרטון אמר גנ.: "נראה לי שדיברתי יותר מדי". בכך הוא התייחס בהומור לכאורה לביקורת על כך שטרם התבטא פומבית בנושאים שונים, למעט כמה עניינים בהם גם חוק הלאום. במפגש שערכו פעילי "המטה לתיקון חוק הלאום" שהגיעו לביתו של גנץ הוא הבטיח שיעשה "כל שביכולתי כדי לפעול לתיקון חוק הלאום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully