וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היחידה להגנת הדמוקרטיה": לבני השיקה את קמפיין הבחירות

29.1.2019 / 11:45

יו"ר התנועה הציגה את מפלגתה בנאום בו טענה כי ישראל הופכת למדינה "לא יהודית ולא דמוקרטית". לבני תקפה את ראש הממשלה, ויצאה נגד השרה שקד אותה כינתה "נהגת ה-D9 שבאה להרוס את בתי המשפט". היא לא הכחישה שבחנה חיבורים עם מפלגות נוספות ואמרה: "אני מאמינה בגוש"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני השיקה הבוקר (שלישי) את קמפיין הבחירות שלה תחת הכותרת "היחידה להגנת הדמוקרטיה". מסיבת העיתונאים שכינסה בתל אביב נפתחה בסרטונים עם ציטוטים של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד מערכת אכיפת החוק, דבריו של שר החינוך נפתלי בנט נגד הפרקליט הצבאי הראשי ובהם גם תגובה של לבני נגד דברים אלה.

"קמפיין ההסתה של שנת 2015 נמשך ארבע שנים כשראש ממשלת ישראל פוגע במערכת החיסונית של המדינה", אמרה לבני בפתח דבריה. "ישראל חזקה מספיק כדי להתמודד עם האיומים שהם איומים על קיומה הפיזי, מול חמאס, חיזבאללה ואיראן, אבל לצד האיום הזה, צמח איום על זהותה של מדינת ישראל. המאבק היה להקים כאן מדינה שהיא גם יהודית וגם דמוקרטית, ומי שלא מוכן לשמור ולהיאבק על הקיום של מדינת ישראל ככזאת, מי שפוגע באחד הצדדים של המשוואה הזו, הוא לא ציוני. נתניהו ושותפיו הופכים את ישראל למדינה שהיא לא יהודית ולא דמוקרטית".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גל הירש השיק את מפלגתו: "המטרה - המשרד לביטחון הפנים"
"תגידו בלי בחורות": כך המליץ ח"כ ביטן לחרדים לפתור את משבר הגיוס
מלחמת השלטים: יש עתיד הסירו שלט של הליכוד - ותלו חדש

יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני השיקה את קמפיין הבחירות שלה תחת הכותרת "היחידה להגנת הדמוקרטיה, 29 בינואר 2019. ראובן קסטרו
לבני, היום/ראובן קסטרו

לבני גינתה את המתקפה על מערכת המשפט ותקפה את שרת המשפטים. "שקד היא נהגת ה-D9 שבאה להרוס את בתי המשפט, היועצים המשפטיים, וישראל לא יכולה להרשות לעצמה עוד קדנציה כזו". יו"ר התנועה התייחסה לתיקי החקירה נגד ראש הממשלה והוסיפה כי "אנחנו רואים את נתניהו שבגלל החשדות נגדו, מסית נגד העיתונאים, המשטרה, הפרקליטים והיועץ המשפטי ואסור שהוא יישאר יום אחד נוסף בלשכת ראש הממשלה".

"לא סוד שדיברתי על חיבורים", ענתה לבני כשנשאלה על האפשרות לחבור למפלגות אחרות בבחירות הקרובות. "עדיין לא 21 בפברואר ואני מאמינה שאלחם על הדרך. אני מאמינה בגוש ומדמיינת את הרגע בו תחזור התקווה לגוש שלם שכעת מבולבל".

לדבריה, "ברגע שזה יהיה ראש בראש - נראה כאן מערכת בחירות אחרת לגמרי. עשיתי את זה ב-2015, רציתי לעשות את זה ב-2013 ואז שלי יחימוביץ' ויאיר לפיד לא רצו. כנראה שיאיר הוא אותו יאיר".

עוד באותו נושא

אין עוד שמות, אבל יש כבר לכלוך מבפנים: קשית המנדטים של גנץ מוכנה

לכתבה המלאה
ח"כ יואל חסון מהמחנה הציוני , 26 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
"התנועה חופשית עכשיו להילחם". חסון/ראובן קסטרו

יו"ר סיעת התנועה ח"כ יואל חסון התייחס במסיבת העיתונאים לפיצול מהמחנה הציוני שיזם אבי גבאי. "מודה שאני מתרגש שחזרנו לדרך עצמאית שבה אנחנו לא צריכים להתנצל או לגמגם עם פרטנר שעוד לא הבשיל אידיאולוגית", אמר. "התנועה עכשיו חופשית להילחם. בלי חסמים. אנחנו כאן היום כדי להציג דרך חדה. מול גמגומים, הססנות ופופליזם - התנועה מציגה אמירה ברורה: אנחנו נלחם למען הממלכתיות הישראלית שנמצאת על פי תהום. אנחנו נלחם כדי לשמור על ישראל דמוקרטית וחופשייה. אנחנו נלחם נגד השחיתות השלטונית שמאיימת להרעיל כל חלקה טובה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully