וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסיון להשתיק את קול הנשים": שלטי חוצות של גשר בי-ם הושחתו

30.1.2019 / 11:49

תמונת היו"ר לוי-אבקסיס נתלשה משלט חוצות של המפלגה שנתלה בעיר. "לא נאפשר להעלים 51% מהציבור, נמסר מגשר. ועדת הבחירות תדון מחר בעתירה של שדולת הנשים נגד הדרת פוליטיקאיות משלטי חוצות. "מעשה אלים שמטרתו להעלים נשים ולבטל את השפעתן", מסרה מנכ"לית השדולה

ראיון עם אורלי לוי אבוקסיס/צילום: יותם רונן

אלמונים השחיתו לפי החשד הבוקר (רביעי) בירושלים את שלטי החוצות של מפלגת גשר בראשות אורלי לוי אבקסיס, כך גילו פעילי המפלגה. תמונתה של לוי-אבקסיס שהתנוססה על השלטים נתלשה והושחתה ובמפלגת גשר נמסר בתגובה כי "מדובר במקרה חמור בניסיון להשתיק את קולן של הנשים".

לדברי המפלגה: "גשר חרטה על דגלה את קידומן של נשים בחברה הישראלית. אנו המפלגה היחידה בה יהיה ייצוג של 50% נשים ברשימה ובכל מוסדותיה, והדבר מעוגן בתקנון המפלגה. לא נאפשר להעלים 51% מהציבור".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
נחשי הקריה התעוררו: הטעות הגדולה הראשונה של מר ביטחון החדש
"להביא פרשה זו לסיומה": גלנט ישלם 8,400 שקל על מפה עם תמונתו
"שני שרים לא יהיו": מלכי הליכוד שיודעים כבר מה יקרה בפריימריז

שלטי חוצות על גשר בירושלים: אלמונים השחיתו את  הפנים של אורלי לוי-אבקסיס על שלטי החוצות. מערכת וואלה!
"השתקת קול הנשים". שלטי החוצות שהושחתו בירושלים, הבוקר/מערכת וואלה!

עו"ד מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים בישראל, התייחסה להריסת השלטים בבירה ואמרה כי מדובר ב"עוד מקרה מדאיג של השחתת שלטי חוצות של פוליטיקאית, שפוגע לא רק בזכות הבסיסית של נשים לבחור ולהיבחר, ובטוהר הבחירות הדמוקרטיות, אלא גם פוגע בנשים כולן".

לדבריה מדובר באלימות שמכוונת כלפי נשים. "השחתת תמונות נשים במרחב הציבורי היא מעשה אלים שמטרתו להעלים נשים, ולבטל את קולן ואת השפעתן. בבסיסו ההתייחסות לנשים כאל מפגע ואובייקטים מיניים שצריך להסתיר. ההדרה וההסתרה של נשים וניסיון ליצור מרחבים 'סטריליים' מנשים היא משפילה, פוגענית ורוויה בשנאת נשים.

ועדת הבחירות המרכזית תדון מחר בעתירת השדולה נגד הדרתן של פוליטיקאיות משלטי חוצות. "לנו אין סובלנות למעשים המכוערים האלה, והגיע הזמן שמשטרת ישראל תמצה את הדין עם העבריינים", אמרה גרא מרגליות.

עוד באותו נושא

"עיניים יפות זה לא מספיק"

לכתבה המלאה
שלטי חוצות על גשר בירושלים: אלמונים השחיתו את  הפנים של אורלי לוי-אבקסיס על שלטי החוצות. מערכת וואלה!
"אין סובלנות למעשים המכוערים האלה". השלטים ההרוסים בירושלים, היום/מערכת וואלה!

במהלך סוף השבוע האחרון הפגין הקמפיין של לוי-אבקסיס מעט יותר נוכחות ברחבי הארץ, ושלטי חוצות צנועים יחסית הוצבו בעיקר על גבי גשרים. בריאיון לוואלה! NEWS השבוע, אמרה לוי-אבקסיס כי "עובדתית אין לנו את האמצעים שלאחרים יש, וגם הליך ההדחה גרם לכך שיחידת המימון שלי נלקחה. בניגוד לאחרים אני לא פרשתי ולקחתי איתי כסף, אבל הציבור מספיק חכם כדי להבין ששלטי חוצות הם לא תחליף לתוכן, ושאנחנו באים ממקום אמיתי. יש טירוף מערכות מהרגע שיצאנו החוצה, והיה מבול של אנשים שרוצים להתנדב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully