וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ישיבת מועצת גדולי התורה: ש"ס פרסמה את הרשימה לכנסת

20.2.2019 / 22:45

הרכב רשימת מועמדי המפלגה לכנסת נקבע על ידי רבני המפלגה, שקבעו כי אל חברי הכנסת הוותיקים יצטרף ראש עיריית בית שמש לשעבר משה אבוטבול. המועצה קראה לרב מאזוז, פטרונו של אלי ישי, לשוב לתנועה - אך מבלי שיו"ר ש"ס לשעבר ישולב במפלגה

ש"ס

מועצת חכמי התורה של ש"ס הכריזה הערב (רביעי) על הרכב רשימת מועמדי המפלגה לכנסת. בתום דיון שקיימו הרבנים נקבע כי אחרי היו"ר אריה דרעי ישובצו בעשירייה הראשונה יצחק כהן, משולם נהרי, יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי, ינון אזולאי, משה אבוטבול, אוריאל בוסו ושלמה דהאן.

הח"כים הוותיקים כהן ונהרי יופיעו ברשימה, אך התחייבו להתפטר מהכנסת בחלוף חצי קדנציה, ובמקומם ימונו נציגים חדשים וצעירים. השר לשירותי דת יצחק וקנין יפרוש מהחיים הפוליטיים.
משה אבוטבול, לשעבר ראש עיריית בית שמש, הפסיד בבחירות האחרונות לעליזה בלוך, וכעת מקודם על ידי ש"ס לפוליטיקה הארצית.


בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
אורלי לוי אבקסיס חשפה את רשימתה: "זה הזמן להצטרף אלינו"
"גרעין של הרשימה המשותפת": בל"ד ורע"ם ירוצו ביחד
לוי-אבקסיס מפוצצת את המגעים עם גנץ: "מנוהל על ידי אחרים"

התכנסות של מועצת חכמי התורה של שס 20 פברואר 2019. יעקב כהן, אתר רשמי
ישיבת מועצת גדולי התורה,ף הערב/אתר רשמי, יעקב כהן

מועצת חכמי התורה קראה לרב מאיר מאזוז, פטרונו הרוחני של אלי ישי, לשוב לתנועה והסמיכה את אחד הרבנים לקיים איתו משא ומתן בעניין. עם זאת, אין בכוונתה לשלב את ישי עצמו במפלגה. ח"כ דני סיידה מש"ס שלח מכתב לנשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב שלום כהן וליו"ר המפלגה השר אריה דרעי בו הוא מבקש שלא להתמודד ברשימת ש"ס לכנסת הבאה. סיידה שנכנס לתפקידו בשיאה של הכנסת ה-20 כתב כי "תפקיד תובעני זה מחייב ומיועד לצעירי התנועה הנמרצים", ככל הנראה לאחר שהבין כי יוצב במקום שאינו ריאלי ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully