וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע פרסום הקשר לטענת ההטרדה נגד גנץ: דוברה של רגב הודיע על עזיבה

7.3.2019 / 13:50

יועץ התקשורת של שרת התרבות, אלי סבתי, הודיע על סיום תפקידו, ולבקשת רגב יעזוב רק אחרי הבחירות. סבתי טוען שביקש לעזוב מנובמבר, ומכחיש כי עזיבתו קשורה לפרסום בוואלה! NEWS כי סייע בחיבור הטוענת להטרדה מצד גנץ עם התקשורת

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

ברקע הפרסום בוואלה! NEWS על מעורבות לשכת שרת התרבות מירי רגב בתלונה נגד בני גנץ על הטרדה מינית, יועץ התקשורת של רגב, אלי סבתי, הודיע היום (חמישי) על סיום תפקידו בעוד חודש. סבתי שימש כדוברה של רגב במשך כשנתיים וחצי, והשבוע, כך לפי הודעת הלשכה, סיכם איתה כי יעזוב את תפקידו אחרי הבחירות.

בשבוע שעבר נחשף בוואלה! NEWS כי סבתי היה בקשר עם נאווה רון ג'ייקובס, שטענה כי גנץ הטריד אותה מינית בתקופת לימודיהם בפנימיית הכפר הירוק, וסייע לה בחיבור עם התקשורת כדי לחשוף את סיפורה. בין היתר, ב-31 בינואר - כמעט כחודש לפני שפירסמה פוסט שבו גוללה את סיפורה - סבתי כתב תגובה לפוסט של חוסן לישראל בפייסבוק. "אגב: ממש בקרוב, מי חשף את אבר ממנו מול בנות בכפר הירוק?", לשון התגובה.

בלשכת השרה רגב הכחישו שיש קשר בין האירועים ואומרים כי סבתי ביקש לסיים את תפקידו כבר לפני כמה חודשים.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
מעשה ב-4 או 5 בלונים: הליכוד מסתבך בהפרת זכויות יוצרים של ספר הילדים
"הצבעה בבחירות - שפיכות דמים": ה"עצרת" של ילדי חסידות סאטמר
לא המתין להכרעת הוועדה: פנחס עידן החליט לפרוש מהמרוץ לכנסת

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, והדובר שלה אלי סבתי. אתר רשמי
"זקוק לריענון ולחישוב מסלול מחדש". סבתי ורגב/אתר רשמי

סבתי מסר כי "השנתיים וחצי האחרונות לצד השרה מירי רגב היו מאתגרות ומעניינות - תקופה של עשייה משמעותית לתרבות ולספורט הישראלי. זה לא סוד שעבודה רבה מסביב לשעון ובתקופה לא קצרה שוחקת לעיתים ואנו זקוקים לרענון ולחישוב מסלול מחדש, בעיקר בחיים האישיים". הוא הודה לרגב "שנתנה לי את אחת הבמות הנחשקות ביותר בפוליטיקה הישראלית - הפקולטה לדוברות ולהסברה. מודה לה על תקופה נהדרת שהייתה הרבה מעבר לעבודה. החום וההון האנושי חשובים לא פחות והם היו האבן השואבת של העבודה המשותפת. בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד".

רגב מסרה כי "סבתי הוא דובר מצוין שבמשך שנתיים וחצי עשה את עבודתו במקצועיות רבה ועליה אעיד אני וגם רבים אחרים. עוד לפני קביעת מועד הפריימריז של מפלגת הליכוד, סבתי ביקש להתרענן מעט, אך ביקשתי ממנו להישאר בתפקידו עד לאחר הבחירות. אני מודה לו שהוא הסכים לכך. מודה לו גם על התרומה המקצועית הרבה שלו במשך תקופת עבודתו הארוכה".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully