וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "מסתבר שמי שקראו לגנץ פדופיל ולי עמלק מאוד פגיעים"

13.4.2019 / 12:07

מספר 2 ב"כחול לבן" פרסם פוסט בפייסבוק ברקע הדיווחים על הצעה לממשלת אחדות עם הליכוד, וחזר על הצהרתו כי הוא מתכוון "למרר" את חיי הליכוד מהאופוזיציה. "שיידעו שהתכוונתי לכל מילה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

ברקע דיווחים על הצעה לממשלת אחדות בין הליכוד וכחול לבן', יו"ר יש עתיד יאיר לפיד פרסם הבוקר (שבת) פוסט בפייסבוק בו חזר על הצהרתו כי הוא מתכוון "למרר" את חיי הליכוד מהאופוזיציה.

"כן, למרר", כתב לפיד. "הבנתי שנפשם הרגישה של ביבי ואנשיו נפגעה אנושות מזה שאמרתי שנמרר את חייה של הקואליציה. מסתבר שהפוליטיקאים שקראו לבני גנץ חולה נפש ופדופיל ולי עמלק ועוכר ישראל הופכים לפגיעים מאוד כשמדובר בהם עצמם. אז שיידעו שהתכוונתי לכל מילה".

בפוסט לפיד אינו מתייחס ישירות לדיווח בחדשות 12 אמש לפיו הוא נפגש בסוף השבוע עם יור ישראל ביתנו אביגדור ליברמן באירופה ודן עמו באפשרות להקים ממשלת אחדות ללא המפלגות החרדיות במטרה לקדם סדר יום חילוני אזרחי.

עוד בוואלה! NEWS:
הבלגן בוועדת הבחירות: "התוצאות - עד חצות; ייתכנו שינויים"
במדיניות החוץ של ממשלת נתניהו החמישית - מה שהיה הוא שיהיה
דרוש תנין, לא דמעות: כך נוצחו הרמטכ"לים של כחול לבן

בכחול לבן הכחישו אמש את הדיווח בתוקף ואמרו כי "איננו נוהים אחרי ספקולציות פוליטיות או תקשורתיות ונמשיך לשרת את למעלה ממיליון בוחרינו כפי שהתחייבנו". מקורבי לפיד הכחישו גם הם ואמרו כי הוא שוהה עם רעייתו בפריז ואילו ליברמן בכלל בווינה.

לפיד הוסיף בפוסט כי "מול אי צדק, מול שחיתות ומול הזנחה של החלשים, באבו אבוהה נמרר. כי זה בדיוק תפקידה של האופוזיציה, ואני לא חוזר בי אפילו מאות אחת. אם קשה להם עם זה - שיתמודדו".

הוא מנה חוקים שילחם נגדם וכתב כי "כשהם ינסו להעביר את חוק החסינות ושאר החוקים להכשרת השחיתות, נמרר. כשהם ינסו להעביר את פסקת ההתגברות ולפגוע בבית המשפט העליון, נמרר. כשהם ינסו לבטל את חוק הגיוס ואת לימודי הליבה, נמרר. כשהם ייקחו את הכסף של משלמי המסים ויעבירו אותו למפלגות ולפוליטיקאים, נמרר".

עוד באותו נושא

גנץ: "מקבלים את הכרעת העם"; לפיד: "נמרר את חיי הליכוד"

לכתבה המלאה
נציגי כחול לבן בגני התערוכה, תל אביב. ראובן קסטרו
לפיד בכינוס ראשי כחול לבן יום אחרי הבחירות/ראובן קסטרו

עוד הוסיף כי "כשהם יעבירו פרוטקשן לעזה, נמרר. כשהם יהרסו את יחסינו עם יהדות התפוצות, נמרר. כשהם לא יעלו את קצבאות הנכים ואת קצבאות הקשישים, נמרר. כשהם ינסו לספח התנחלויות מבודדות ויעבירו להן כסף בלי סוף, נמרר". הוא חתם וכתב כי "אם הם יעשו דברים טובים לעם ישראל, נשמח לעזור להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully