וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא אזכור לבנט ולעתידה הפוליטי: תגובת שקד לתוצאות הבחירות

14.4.2019 / 1:10

ארבעה ימים לאחר הבחירות, בהן לא עברה מפלגתה את אחוז החסימה, הודתה יו"ר הימין החדש למתנדבים ולתומכים. שקד הבהירה כי לאור פער הקולות הקטן ייבחנו במפלגה אם נפלו טעויות או אי סדרים בקלפיות. עם זאת, השרה לא התייחסה לשותפה להנהגה או להערכות סביב עתידה הפוליטי

צילום: כאן 11, עריכה: איתי עמרם

שרת המשפטים ויו"ר הימין החדש איילת שקד התייחסה אמש (שבת) לראשונה לתוצאות הבחירות, לפיהן מפלגתה לא עברה את אחוז החסימה. בחשבון הפייסבוק שלה הודתה שקד למתנדבי ולתומכי הימין החדש, והודיעה כי נעשים מאמצים לבחון אם נפלו טעויות או אי סדרים בספירת הקולות.

שקד צעדה עם שר החינוך נפתלי בנט להקמת הימין החדש עם חשש גדול מפני תוצאותיו של המהלך, וכעת עולה במערכת הפוליטית שאלה אם היא תפרוש מהחיים הפוליטיים, או תחבור בהמשך לליכוד או למפלגה אחרת. עם זאת, בפוסט לא התייחסה לשותפה בנט, או להערכות הפוליטיות סביב עתידה.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
לפיד: "מסתבר שמי שקראו לגנץ פדופיל ולי עמלק מאוד פגיעים"
שלושה ימים אחרי הבחירות: גנץ התקשר לברך את נתניהו על הניצחון
לקראת ממשלה חדשה: הנשיא יתחיל ביום שני התייעצויות עם הסיעות

איילת שקד, במטה מפלגת הימין החדשש מלון שרתון סיטי טאוור, אולם ברקת 9 באפריל 2019. צילום: אהוד אמיתון/TPS, אתר רשמי
חששה מתוצאות המהלך. שקד/אתר רשמי, צילום: אהוד אמיתון/TPS

"אחרי שלושה חודשים סוערים, הגיע הזמן לומר תודה - למאות המתנדבים המסורים, שנתנו את כל כולם למען מהלך אידיאולוגי חשוב של חיזוק הימין המדיני, הכלכלי והמשפטי", כתבה שקד. "אתם תרמתם לילות כימים לרעיון שהתחלנו אותו. לאלפים הרבים של התומכים שנחשפתי אליהם בחוגי הבית ובסיורים בכל רחבי הארץ. קיבלתי חום, אהבה ואמון שחיזקו את תחושת השליחות שלי. ומעל לכולם - לכל 138,491 (ואולי יותר), האנשים שהצביעו לנו ונתנו בנו אמון".

עוד כתבה שקד כי "עבדנו מאוד קשה בשנים האחרונות עבורכם, אזרחי ישראל, כדי לקדם את הערכים שבשמם נבחרנו וכדי להיטיב עם כלל האזרחים ועם מדינת ישראל. בשבוע הקרוב נעבור, עם מאות מתנדבים, על הקלפיות השונות כדי לבדוק אם נפלו טעויות או אי סדרים. מעולם לא עברה רשימה אחוז חסימה, בגלל מספר קטן כל כך של קולות ולכן אנו עושים מאמץ להשלים את הפער. זה מאמץ שמגיע לכל מי שהטריח את עצמו ביום הבחירות ושם נ' בקלפי. אעדכן אם יהיו חדשות".

עוד באותו נושא

תוצאות האמת בבחירות: מפלגת הימין החדש בחוץ, הליכוד עולה ל-36

לכתבה המלאה
נפתלי בנט, במטה מפלגת הימין החדש מלון שרתון סיטי טאוור, אולם ברקת 9 באפריל 2019. צילום: אהוד אמיתון/TPS, אתר רשמי
שותפה להנהגה. בנט/אתר רשמי, צילום: אהוד אמיתון/TPS

עם סיום ספירת הקולות נודע כי הימין החדש בראשות בנט ושקד לא עברה את אחוז החסימה, בפער של כאלף קולות. במפלגה מסרו בתגובה כי "התוצאות אינן סופיות, ואנחנו ממשיכים להילחם. מיד בתחילת השבוע נקבל לידינו את הפרוטוקולים ומאות המתנדבים שלנו ישוו אותם לתוצאות הממוחשבות", נמסר. "כמו כן, נטפל בכל אי הסדירויות הקיצוניות שהתגלו בספירת המעטפות הכפולות. נקבל את הכרעת הבוחר, אך לא נוותר עד שנדע מה היא באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully