וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני במתקפה נגד ליברמן: "המפלגה שלו מושחתת"

8.7.2019 / 21:18

ביהדות התורה נמנעו עד כה ממתקפות נגד יו"ר ישראל ביתנו בטענה הוא מרוויח מכך מבחינה אלקטורלית. ואולם במפגש עם נציגי מפלגת התורה תקף ח"כ גפני את ליברמן והצהיר: "מפלגתו בכלל לא מהווה בעיה בשבילנו"

הקלטה: מתוך ראיון של ח"כ משה גפני לתכניתם אודי סגל וקרן מרציאנו בגלי צה"ל סטילס : ראובן קסטרו

ח"כ משה גפני, מראשי יהדות התורה, יצא הערב (שני) במתקפה חריפה נגד יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. במפגש עם נציגי מפלגת דגל התורה בירושלים אמר גפני כי "אנחנו נמצאים כעת בעיצומה של מערכת בחירות חשובה מאין כמותה. ליברמן ו-180 איש מהמפלגה המושחתת שלו שנחקרו במשטרה לא מהווה בכלל בעיה בשבילנו". ביהדות התורה נמנעו עד כה ממתקפות ישירות נגד ליברמן בטענה כי הוא מעוניין בכך וזה מסייע לו אלקטורלית.

גפני הוסיף כי הוא צופה שראש הממשלה בנימין נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה. "אנחנו צריכים להביא עשרה מנדטים כמו שמרן (הרב חיים קנייבסקי - י"א) אמר, וירושלים צריכה להיות הדגל בעניין הזה".

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
הנהגת הימין החדש או הצטרפות לפרץ וסמוטריץ': השבוע הגורלי של שקד
ברקע הניסיונות לאיחודים בשמאל: עמיר פרץ וניצן הורוביץ נפגשו
נתניהו מכחיש שבכוונתו לחוקק חוק חסינות: "קשקוש ואוויר חם"

מפגש עם נציגי מפלגת דגל התורה בירושלים 8 ביוני 2019. אתר רשמי
גפני עם נציגי דגל התורה בירושלים, הערב/אתר רשמי

בחודש שעבר, תקפו בש"ס את ליברמן, אחרי שהצהיר שמפלגתו תכפה הקמת "ממשלת חירום לאומית-ליברלית" עם כחול לבן והליכוד - ללא המפלגות החרדיות. מטעם המפלגה נמסר כי "אביגדור ליברמן לא רלוונטי יותר. הוא יישאר מחוץ לממשלה הבאה. גמר עם הימין, נעול בשמאל ולכן הוא לחוץ, היסטרי, מנסה לקושש קולות אבל הוא ייכשל כמו תמיד. ליברמן, שפעם אומר ככה ופעם אחרת, הוכיח שוב שהוא פוליטיקאי ציני ולא אמין".

לדבריהם, "ליברמן משקר כשהוא אומר שהחרדים דרשו הגדלת תקציבים לישיבות. שקר וכזב. המפלגות החרדיות כלל לא עסקו בתקציבים במשא ומתן הקואליציוני האחרון עם הליכוד. השיחות היו רק בענייני דת ומדינה. ליברמן לעומת זאת העלה דרישות כספיות מפליגות לעולים מחבר העמים".

אביגדור ליברמן במהלך מסע"ת של ישראל ביתנו, בית סוקולב, תל אביב 30 במאי 2019. ראובן קסטרו
עד כה נמנעו ביהדות התורה ממתקפות נגדו. ליברמן/ראובן קסטרו

אמירתו של ליברמן מאותתת שאם אחרי הבחירות, בספטמבר הוא יישאר לשון מאזניים, כך שבלעדיו לא יהיו לנתניהו 61 ח"כים לממשלת ימין-חרדים - לא תהיה ברירה אלא ללכת לממשלת אחדות כפי שהוא מציע. ליברמן טען כי ממשלת זו "ממשלה שתשקף את רצון הרוב המוחלט של אזרחי מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully