וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: "אני שותף לתחושת הכאב, המדינה זקוקה לאחדות ולפיוס"

3.3.2020 / 2:18

יו"ר כחול לבן הודה לתומכיו ולשאר ראשי המפלגה, ואמר כי "לא נוותר על העקרונות שלנו". גנץ הבהיר כי כחול לבן "תמשיך להיות כוח משמעותי במאבק על עם ישראל". הוא הוסיף כי "ישראל זקוקה להחלמה, היא כמהה למנהיגות מחברת"

צילום: מטה כחול לבן

יו"ר כחול לבן בני גנץ הודה הלילה (שלישי) לפעילי המפלגה ולראשי המפלגה, ברקע האכזבה מתוצאות המדגמים. בנאום שנשא בפני פעילי המפלגה בהאנגר 11, אמר גנץ כי "כשספירת האמת תסתיים נראה שכמות המצביעים שלנו צמחה. אנחנו עומדים בסיומה של מערכת בחירות מהקשות שהיו בישראל, ואני גאה מאוד בכולכם".

"אני מבין ושותף לתחושת האכזבה והכאב", הוסיף גנץ. "זו לא התוצאה שהיינו רוצים שתקרה, וזו גם לא התוצאה שתחזיר את ישראל לדרך המלך". לדבריו, "בואו נסתכל על חצי הכוס המלאה. יצרנו דבר מדהים שנקרא כחול לבן, בסך הכל לפני יותר משנה יצאנו לדרך הארוכה הזאת. אני אומר לכם שלא נוותר על העקרונות והדרך שלנו".

גנץ המשיך בנאומו ואמר כי "אני אומר לכם שלא נוותר על העקרונות והדרך שלנו". לדבריו, "נתקלנו בקמפיין הנמוך ביותר בתולדות המדינה, הפיצו עלינו ועליי שקרים והשצמות רבות, חשבו שאפחד, שאמצמץ, זה לא קרה וזה גם לא יקרה בשום פנים ואופן".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ במהלך נאומו במטה המפלגה בתל אביב לאחר תוצאות המדגם 3 במרץ 2020. ראובן קסטרו
גנץ במהלך נאומו במטה המפלגה בת"א/ראובן קסטרו

הוא הוסיף כי "ישראל זקוקה בזמן הזה להחלמה, היא כמהה למנהיגות מחברת ואת זה נמשיך לומר לציבור הישראלי שאותו באנו לשרת. חברים, הציבור הזה שאנחנו מדברים עליו הוא מדהים, מהצפון הרחוק ועד הדרום הרחוק. אנשים שרצו חידוש במדינה, שאכפת להם ממה שקורה, שרוצים מקום ישר ונורמלי, מכבד ומשתף. אנחנו צריכים להיות גאים באנשים האלה, אני גאה בהם". הוא הוסיף כי "צריך להרים את הראש ולהמתין לתוצאות האמת, גם באפריל שכמעט הלכנו לאופוזיציה נשארנו מחוברים לדרכנו, נישאר מאוחדים חזקים ונאמנים לדרכו, כי דרכנו היא טובה".

מוקדם יותר צייץ גנץ בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לאלפי הפעילים וללמעלה ממיליון המצביעים שבחרו כחול לבן. אמשיך להיאבק על הדרך למענכם". ח"כ עפר שלח אמר כי "אם אלו תוצאות האמת, זה כישלון". בעוד שהליכוד זוכה על פי המדגמים ב-36-37 מנדטים, כחול לבן נותרת עם תוצאת הבחירות האחרונות - 33 מנדטים.

ראשי כחול לבן בני גנץ, משה יעלון, יאיר לפיד וגבי אשכנזי, במטה המפלגה, 3 במרץ 2020. ראובן קסטרו, אתר רשמי
ראשי כחול לבן בני גנץ, משה יעלון, יאיר לפיד וגבי אשכנזי במטה המפלגה/אתר רשמי, ראובן קסטרו

על פי מדגם חדשות 12, הליכוד מוביל עם 37 מנדטים, בעוד כחול לבן עם 33. הרשימה המשותפת זוכה ל-14 מנדטים, ש"ס עם 9, העבודה-גשר-מרצ, יהדות התורה וימינה עם 7 וישראל ביתנו - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין זוכה ל-60 מנדטים, ואילו גוש המרכז-שמאל מאחור עם 54 מנדטים.

גם לפי מדגם חדשות 13 הליכוד זוכה ל-37 מנדטים וכחול לבן עם 32. הרשימה המשותפת - 14, ש"ס - 9, יהדות התורה וישראל ביתנו עם 8, ואילו העבודה-גשר-מרצ וימינה - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין בהובלת הליכוד עם 60 מנדטים וגוש המרכז-שמאל עם 52.

פעילי מפלגת כחול לבן מביעים אכזבה מתוצאות המדגם במטה המפלגה בתל אביב 2 במרץ 2020. ראובן קסטרו
אכזבה במטה כחול לבן בתל אביב, הערב/ראובן קסטרו

ח"כ משה יעלון הגיב על תוצאות המדגמים, וכתב בטוויטר כי "גם אחרי קמפיין נבזי, שקרי ושפל, נכון לעכשיו, אין לנאשם נתניהו יכולת להקים קואליציה". הוא הוסיף כי "'כחול לבן' קמה כדי להחזיר את המדינה לשפיות, לערכים שגדלנו וחינכנו לאורם. לכן, אנחנו מגובשים ונחושים להמשיך בדרך, עד להשגת המטרה, גם אם הדרך ארוכה היא".

יאיר לפיד עם הגעתו למטה מפלגת כחול לבן בגני התעורכה בתל אביב לאחר תוצאות המדגם 3 במרץ 2020. ראובן קסטרו
יאיר לפיד עם הגעתו למטה מפלגת כחול לבן בגני התערוכה בת"א/ראובן קסטרו
יו"ר כחול לבן בני גנץ מתחבק עם גבי אשכנזי, במטה המפלגה, 3 במרץ 2020. ראובן קסטרו, אתר רשמי
יו"ר כחול לבן בני גנץ מתחבק עם גבי אשכנזי, הלילה/אתר רשמי, ראובן קסטרו

במדגם כאן 11 הליכוד עם 36 מנדטים וכחול לבן עם 33. הרשימה המשותפת במקום השלישי עם 15, ש"ס - 9, יהדות התורה - 8, ימינה - 7, העבודה-גשר-מרצ וישראל ביתנו - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. לפי מפת הגושים, גוש הימין מוביל עם 60 מנדטים וגוש המרכז-שמאל עם 54.

(עדכון ראשון: 22:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully