וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "לא נצטרף לשום ממשלה בראשות נתניהו ובהשתתפות החרדים"

3.3.2020 / 0:56

יו"ר ישראל ביתנו אמר כי יש לחכות לפני שהוא מסיק מסקנות מהמדגמים. עם זאת, הוא הצהיר כי הוא לא יתפשר על הבטחות הבחירות שלו, אך הבהיר: "בחירות חדשות לא תהיינה"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: עמית שמחה

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר הערב (שני) לאחר פרסום המדגמים כי יש להמתין לתוצאות האמת של הבחירות לפני שיסיק מסקנות. עם זאת, הוא הדגיש כי הוא "לא יזוז מילימטר" ממה שהבטיח במהלך קמפיין הבחירות. לפי המדגמים, המפלגה קיבלה בין שישה לשמונה מנדטים, בעוד בבחירות לכנסת ה-22 זכתה בשמונה מנדטים.

"נעשה הערכת מצב ביום רביעי וחמישי אחרי שנראה את תוצאות האמת", אמר ליברמן. "אנחנו מפלגה עם עקרונות, כל מה שאמרנו לפני הבחירות - תקף לאחרי הבחירות. מבחינת העמדה העקרונית הבסיסית שלנו, לא יהיה שום שינוי". ליברמן הודה לתומכי ופעילי המפלגה, "על כל העבודה שבאמת נעשתה בתנאים מאוד קשים, מאוד לא פשוטים. מערכת התשה, מערכת בחירות שלישית והם עמדו באמת בגבורה במשימה".

מאוחר יותר כתב יו"ר ישראל ביתנו בחשבון הטוויטר שלו כי "חשוב לי להבהיר שתי נקודות: בחירות חדשות לא תהיינה ולא נצטרף לשום ממשלה בראשות נתניהו ובהשתתפות ש"ס ויהדות התורה".

על פי מדגם חדשות 12, הליכוד מוביל עם 37 מנדטים, בעוד כחול לבן עם 33. הרשימה המשותפת זוכה ל-14 מנדטים, ש"ס עם 9, העבודה-גשר-מרצ, יהדות התורה וימינה עם 7 וישראל ביתנו - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין זוכה ל-60 מנדטים, ואילו גוש המרכז-שמאל מאחור עם 54 מנדטים.

גם לפי מדגם חדשות 13 הליכוד זוכה ל-37 מנדטים וכחול לבן עם 32. הרשימה המשותפת - 14, ש"ס - 9, יהדות התורה וישראל ביתנו עם 8, ואילו העבודה-גשר-מרצ וימינה - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין בהובלת הליכוד עם 60 מנדטים וגוש המרכז-שמאל עם 52.

במדגם כאן 11 הליכוד עם 36 מנדטים וכחול לבן עם 33. הרשימה המשותפת במקום השלישי עם 15, ש"ס - 9, יהדות התורה - 8, ימינה - 7, העבודה-גשר-מרצ וישראל ביתנו - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. לפי מפת הגושים, גוש הימין מוביל עם 60 מנדטים וגוש המרכז-שמאל עם 54.

נאומו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן במטה המפלגה במודיעין 2 במרץ 2020. שריה דיאמנט, פלאש 90., אתר רשמי
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, הערב/אתר רשמי, שריה דיאמנט, פלאש 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully