וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "אפגש מחר עם נתניהו, נקים ממשלה במהירות"

2.3.2020 / 23:20

יו"ר ש"ס הגיע לחגוג עם פעיליו לאחר תוצאות המדגמים שניבאו כי המפלגה שומרת על כוחה עם תשעה מנדטים. "היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: עמית שמחה

יו"ר ש"ס אריה דרעי בירך הערב (שני) במטה המפלגה על תוצאות המדגמים, שניבאו לו תשעה מנדטים ו-60 לגוש הימין. דרעי הצהיר כי ייפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "נאשר להקים ממשלה מהירה ומיידית, נאשר את תקציב המדינה ואחר כך נראה אם נרחיב את הממשלה". לדבריו, "היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר".

לאחר פרסום מדגמי הטלוויזיה הודיעו בליכוד כי נתניהו שוחח עם דרעי, בירך אותו על התוצאה והודה לו על תמיכתו. יו"ר שס מצדו הודה לנתניהו והביע תקווה כי תקום במהירות ממשלה ימנית חזקה.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי במהלך נואמו במטה מפלגת שס בירושלים 2 במרץ 2020. יהונתן ולצר/TPS, אתר רשמי
דרעי חוגג עם פעילים במטה ש"ס, הערב/אתר רשמי, יהונתן ולצר/TPS

על פי מדגם חדשות 12, הליכוד מוביל עם 37 מנדטים, בעוד כחול לבן עם 33. הרשימה המשותפת זוכה ל-14 מנדטים, ש"ס עם 9, העבודה-גשר-מרצ, יהדות התורה וימינה עם 7 וישראל ביתנו - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין זוכה ל-60 מנדטים, ואילו גוש המרכז-שמאל מאחור עם 54 מנדטים.

גם לפי מדגם חדשות 13 הליכוד זוכה ל-37 מנדטים וכחול לבן עם 32. הרשימה המשותפת - 14, ש"ס - 9, יהדות התורה וישראל ביתנו עם 8, ואילו העבודה-גשר-מרצ וימינה - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין בהובלת הליכוד עם 60 מנדטים וגוש המרכז-שמאל עם 52.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי במהלך נואמו במטה מפלגת שס בירושלים 2 במרץ 2020. יהונתן ולצר/TPS, אתר רשמי
דרעי נואם במטה ש"ס, הערב/אתר רשמי, יהונתן ולצר/TPS

במדגם כאן 11 הליכוד עם 36 מנדטים וכחול לבן עם 33. הרשימה המשותפת במקום השלישי עם 15, ש"ס - 9, יהדות התורה - 8, ימינה - 7, העבודה-גשר-מרצ וישראל ביתנו - 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. לפי מפת הגושים, גוש הימין מוביל עם 60 מנדטים וגוש המרכז-שמאל עם 54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully