וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצמן תקף את ליברמן: הוכח שמי שמרים יד נגד השבת - סופו להיכשל"

3.3.2020 / 0:15

יו"ר יהדות התורה הביע שביעות רצון מפרסום המדגמים לתוצאות הבחירות לכנסת, בהם מפלגתו קיבלה 8-7 מנדטים, ואמר כי ייפגש עם ראש הממשלה כדי להקים קואליציה. "הגענו לתוצאה מבורכת, זכינו להישג גדול"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: טל רזניק

יו"ר יהדות התורה ושר הבריאות יעקב ליצמן, תקף הערב (שני) את יו"ר ישראל ביתנו, זאת לאחר פרסום תוצאות מדגמי הבחירות בערוצי הטלוויזיה, בהם זוכה מפלכתו לכ-8-7 מנדטים. "ליברמן נכשל הערב. הוכח שמי שמרים יד נגד השבת ונגד התורה סופו להיכשל", אמר השר במטה המפלגה.

ליצמן הביע שביעות רצון מפרסום המדגמים ואמר כי ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי להקים קואליציה. "זכינו להישג גדול וגם לסור מרע מאלה שחיפשו לפגוע בנו. בזכות גדולי ומאורי הדור שהטריחו עצמם ובאו לערי השדה לעודד ולחדד על הסכנה שהיתה", הוסיף.

עוד אמר ליצמן כי "הוכחנו בכל מערכת הבחירות אחדות השורות בתוכנו ובזכות כך הגענו לתוצאה מבורכת בעזרת השם". על פי המדגמים, מפלגתו של ליברמן נחלה הפסד כשבשני מדגמים היא זוכה ל-6 מנדטים ובמדגם נוסף ל-8.

יו"ר יהדות התורה, יעקב ליצמן במהלך נאומו במטה המפלגה 3 בפברואר 2020. -, אתר רשמי
"ליברמן נכשל הערב". ליצמן במטה המפלגה, הלילה/אתר רשמי, -

ליברמן אמר לאחר פרסום המדגמים כי יש להמתין לתוצאות האמת של הבחירות לפני שיסיק מסקנות. עם זאת, הוא הדגיש כי הוא "לא יזוז מילימטר" ממה שהבטיח במהלך קמפיין הבחירות. לפי המדגמים, המפלגה קיבלה בין שישה לשמונה מנדטים, בעוד בבחירות לכנסת ה-22 זכתה בשמונה מנדטים.

"נעשה הערכת מצב ביום רביעי וחמישי אחרי שנראה את תוצאות האמת", אמר ליברמן. "אנחנו מפלגה עם עקרונות, כל מה שאמרנו לפני הבחירות - תקף לאחרי הבחירות. מבחינת העמדה העקרונית הבסיסית שלנו, לא יהיה שום שינוי".

ליברמן הודה לתומכי ופעילי המפלגה, "על כל העבודה שבאמת נעשתה בתנאים מאוד קשים, מאוד לא פשוטים. מערכת התשה, מערכת בחירות שלישית והם עמדו באמת בגבורה במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully