וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט אחרי המדגמים: "הימין ניצח, נדאג שגם דרך הימין תנצח"

2.3.2020 / 23:32

יו"ר ימינה ושר הביטחון אמר כי "כפי שהבטחנו לפני הבחירות, נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה". לפי המדגמים, המפלגה מקבלת בין שישה לשבעה מנדטים

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: עמית שמחה

יו"ר ימינה ושר הביטחון נפתלי בנט אמר הערב (שני) כי "הימין ניצח", בעקבות תוצאות המדגמים שהצביעו על התחזקות גוש הימין לכ-60 מנדטים.

"הימין ניצח, אנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח", אמר בנט. "כפי שהבטחנו לפני הבחירות, נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לצורך הקמת ממשלת ימין לאומית. סיעת ימינה תישאר מאוחדת, וכבר מחר נקיים ישיבת סיעה ראשונה".

לדבריו, "אנו מחויבים לבלוק הימין בראשות נתניהו כדי להקים ממשלה בה נמשיך לשמור על ביטחון אזרחי ישראל, נמשיך להעניק גיבוי לחיילי צה"ל ונשמור על ארץ ישראל ועל ערכי הימין".

בנאום ניצחון שנשא בנט בכפר המכביה ברמת גן אמר, "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. בעזרת השם היום קמה ממשלת ריבונות לישראל. ראש הממשלה נתניהו התקשר אליי דקות אחרי המדגם ובירכנו אחד את השני, ואני גאה שהבאנו ניצחון לימין מבלי שירינו בתוך הנגמש".

שר החינוך רפי פרץ שוחח לאחר פרסום תוצאות המדגמים עם ראש הממשלה ואיחל לו ברכות על ההישג הגדול בבחירות. כמו כן, השניים סיכמו על פגישת בלוק הימין שתיערך מחר.

גם יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', בירך על תוצאות המדגמים. "‏ערב גדול למדינת ישראל", אמר סמוטירץ', "מודה לאלפי בני ובנות הציונות הדתית שלקחו אחריות על מדינת ישראל ומחנה הימין, ירדו אל השטח בהמוניהם, והביאו הישג אדיר". הוא הוסיף כי "הרוח הגדולה הזו תתורגם בעזרת השם לממשלה לאומית טובה לישראל. ממשיכים בכל הכח ביחד קדימה".

חגיגות במטה מפלגת ימינה לאחר תוצאות המדגם במטה המפלגה במודיעין 2 במרץ 2020. פלאש 90פלאש 90, אתר רשמי
חגיגות במטה ימינה, הערב/אתר רשמי, פלאש 90פלאש 90
יו"ר ימינה, נפתלי בנט במהלך נאומו לאחר תוצאות המדגם במטה המפלגה ברמת גן 2 במרץ 2020. דוברות ימינה, אתר רשמי
"מחויבים לבלוק הימין בראשות נתניהו". בנט, הערב/אתר רשמי, דוברות ימינה

אופיר סופר, מקום 6 במפלגת ימינה, הביע תקווה כי גוש הימין יוכל להרכיב ממשלה, זאת לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה. "נחכה מספר ימים. אין ספק שחשים בשטח שהימין התעורר והביא את הכוח שלו אל הקלפי. מקווה שנוכל להרכיב ממשלת ימין", אמר. "אנחנו מחר נקיים ישיבת סיעה והולכים לדרך משותפת של כל חלקי ימינה".


(עדכון ראשון: 22:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully