וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף זמיר: "לא אתמודד בבחירות הקרובות לכנסת"

12.1.2021 / 8:55

זמיר, שהתמודד בשלוש מערכות הבחירות האחרונות במסגרת כחול לבן וכיהן עד לפני כמה חודשים כשר התיירות, הודיע כי לא ירוץ מטעם אף מפלגה. לדבריו, "יש שתי אלטרנטיבות, שופינג בין מפלגות הגוש או איחוד". על התמודדות לראשות העיר תל אביב אמר: "אשקול להתמודד"

בווידאו: גנץ קרא לחיבורים בגוש המרכז שמאל - "מוכן להקריב הרבה כדי שביבי ילך"/צילום: קונטקט

ח"כ אסף זמיר הודיע הבוקר (שלישי) כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. בריאיון בתכנית "קלמן ליברמן" ב"כאן רשת ב'" הסביר זמיר את החלטתו ואמר כי "כשאני מסתכל על מה שעומד על הפרק אני חושב שהדבר הנכון ביותר הוא להתעסק ביכולת של הגוש שלנו להצליח, ולא לעסוק בשיבוץ או במיקום שלי".

"התמודדתי במסגרת כחול לבן שלוש פעמים, האמנתי במפלגה ועשיתי ככל יכולתי כדי שתצליח, אבל זה נגמר", אמר זמיר, "כעת עומדות בפניי שתי אלטרנטיבות: לעשות שופינג בין מפלגות הגוש ולדאוג לעצמי, או לפעול בחופשיות כדי לקדם בו איחוד, ואחוזי הצבעה גבוהים בריכוזי מרכז-שמאל. בחרתי באפשרות השנייה".

כשנשאל זמיר לגבי האפשרות שיתמודד לראשות העיר תל אביב אם רון חולדאי יפרוש מתפקידו ענה כי "אם יתקיימו בחירות לראשות העיר אני אשקול ברצינות אם להתמודד ואקבל החלטה". הוא הוסיף כי "תל אביב מאוד יקרה לי ונמצאת תמיד בלבי. נכון לעכשיו אין בחירות לראשות העיר וכרגע לא ברור אם יהיו ואם כן, מתי".

יום פיזור הכנסת, 22 בדצמבר 2020. פול צלמים רשמי, עמית שאבי, אתר רשמי
"שופינג או איחוד". זמיר ביום פיזור הכנסת/אתר רשמי, פול צלמים רשמי, עמית שאבי

זמיר שימש כשר התיירות בממשלה עד חודש אוקטובר האחרון, והתפטר מתפקידו במחאה על הגבלת ההפגנות בסגר השני. הוא היה אחד משלושת הח"כים המורדים בכחול לבן שהצביעו נגד ההצעה שהייתה דוחה את פיזור הכנסת בחודש שעבר והודיע ליו"ר המפלגה בני גנץ כי הוא לא מתכוון להמשיך בכחול לבן.

במערכת הפוליטית מעריכים כי זמיר, שהתמודד בעבר מול חולדאי על ראשות העיר תל אביב, צפוי להתמודד מחדש על התפקיד אם האחרון יתפטר בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully