וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמליאל מאיימת לתבוע את גנץ: מעולם לא שיקרתי בחקירה האפידמיולוגית

9.2.2021 / 19:11

השרה להגנת הסביבה דורשת התנצלות ופיצוי של 300 אלף שקלים מיו"ר כחול לבן וממנהלת קמפיין הבחירות של המפלגה בעקבות סרטון המפלגה בו נטען כי היא שיקרה לנציגי משרד הבריאות. "אין בסיס לטענה שגמליאל שיקרה או לא דיברה אמת בחקירתה", כתב עורך דינה

בווידאו: קמפיין הבחירות של כחול לבן נגד השרה גילה גמליאל/צילום: כחול לבן

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל מאיימת לתבוע את יו"ר כחול לבן בני גנץ ומנהלת קמפיין הבחירות של כחול לבן, מעין ישראלי, בעקבות סרטון שהופץ היום (שלישי) של המפלגה בו נטען כי היא שיקרה בחקירה האפידמיולוגית ודורשת התנצלות מטעם המפלגה ופיצוי של 300 אלף שקלים לפני פניה להליכים משפטיים.

בסרטון שפרסם היום קמפיין כחול לבן תחת הכותרת "מה נסגר" הופיעה תמונה של גמליאל עם הטקסט "ההיא ששיקרה", והקריין ברקע אומר "מה נסגר עם ההיא ששיקרה בחקירה האפידמיולגית" ברמיזה לפרשת הביקור של גמליאל ומשפחתה בטבריה בזמן הסגר השני. כחול לבן קיבלה את פנייתה הראשונה של גמליאל והחליפה את הכיתוב בסרטון ל"ההיא שתיחמנה" אך גמליאל דורשת התנצלות ופיצוי, לאור העובדה שפרקליטות המדינה קבעה כי לא שיקרה בחקירתה האפידמיולוגית.

קמפיין הבחירות של כחול לבן נגד השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל. כחול לבן, אתר רשמי
הנוסח המקורי בסרטון קמפיין כחול לבן/אתר רשמי, כחול לבן
קמפיין הבחירות של כחול לבן נגד השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל. כחול לבן, אתר רשמי
הנוסח המתוקן בסרטון/אתר רשמי, כחול לבן

במכתב ששיגר בא כוחה של גמליאל, עו"ד אילן בומבך, לכחול לבן הוא מצטט את קביעת פרקליטות המדינה, שבדקה את המקרה, לפיה אין בסיס לטענה שגמליאל שיקרה או לא דיברה אמת בחקירתה האפידמיולוגית, ומאשים את המפלגה בפרסום שקרי וכוזב. "בתום תהליך שנמשך פרק זמן ניכר, הצליחה מרשתי להביא לטיהור שמה. על כן הפרסום נושא עמו מעמד מיוחד של נזק חמור למרשתי", כתב בומבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully