וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר בתגובה לדברי לפיד בוואלה! NEWS: "מנהל קמפיין על גבי המתים מקורונה"

יו"ר הקואליציה תקף את יו"ר האופוזיציה בעקבות הביקורת שמתח על תפקוד נתניהו והליכוד במשבר, וטען כי הוא "לא ראוי להנהגת המדינה". גם בכחול לבן, שותפיו לשעבר של לפיד, מחו: "עשור של כותרות, אפס אחריות". עוצמה יהודית: "מוכן להפקיד את ביטחון ישראל בידי טרוריסטים"

בווידאו: לפיד בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר/צילום סטילס: ראובן קסטרו, דוברות הכנסת, יח"צ מפלגות ומשרד הביטחון

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר (הליכוד) תקף היום (רביעי) את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד בעקבות דבריו בריאיון באולפן וואלה! NEWS. בנוגע לביקורת של לפיד על תפקודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והליכוד בטיפול במשבר הקורונה, אמר זוהר כי "כל מי שעושה קמפיין פוליטי על גבם של הנפטרים ממחלת הקורונה, לא ראוי להנהגת המדינה".

בציוץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו כתב זוהר כי "עשינו ועודנו עושים הכול על מנת למנוע מוות מיותר וכדי לשמור על בריאות הציבור למרות התנגדות אוטומטית של לפיד והאופוזיציה ושל האופוזיציה בתוך הקואליציה של כחול לבן".

מיקי זוהר במהלך דיון ועדת החוקה בנושא העלאת הקנסות 27 בינואר 2021. שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"לפיד לא ראוי להנהגת המדינה". זוהר/אתר רשמי, שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

ברקע הסקרים האחרונים שמעידים כי כחול לבן מתנדנדת על גבול אחוז החסימה, לפיד קרא בריאיון לכחול לבן לפרוש מהמרוץ. "כחול לבן לא תעבור את אחוז החסימה וגם אם תמשיך לרוץ, תוריד לפח 90-80 אלף קולות. אם בני גנץ הוא עדיין אדם אחראי - הוא צריך לפרוש". לפיד המשיך לתקוף את יו"ר המפלגה בני גנץ על החלטתו להיכנס לממשלה תחת נתניהו. "אם לא הם - לא הייתה הממשלה הזו. כל האגדה הזו שלא הייתה ברירה - הייתה ברירה. לא היה צריך להקים את ממשלת נתניהו החמישית. אפשר היה להקים ממשלה אחרת ומה שהכי חמור זה שהם מחזיקים את הממשלה הזו".

בכחול לבן הגיבו תקפו בחזרה את לפיד. "עשור של כותרות. אפס אחריות. אפס הישגים", מסרו.

איתמר בן גביר, ועדת הבחירות המרכזית, כנסת 29 בינואר 202. ראובן קסטרו
"זלזול באינטליגנציה של אזרחי ישראל". בן גביר/ראובן קסטרו

גם במפלגת עוצמה יהודית הגיבו על דברי לפיד, שמתח ביקורת על הסכם העודפים שנחתם בין הליכוד לרשימת הציונות הדתית ומעורבותו של נתניהו בשילוב עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר לרשימה. "הניסיון של יאיר לפיד להציג את עו"ד איתמר בן גביר כתומך טרור, בשעה שהוא מצהיר בגאווה שיקים ממשלה בה חברי הרשימה המשותפת יהיו שרים, הוא מפגן זלזול באינטיליגנציה של אזרחי ישראל", נמסר בהודעת המפלגה, שהאשימה את לפיד כי הוא "מוכן להפקיד את בטחונם של אזרחי ישראל בידי נציגים מובהקים של ארגוני הטרור הגרועים ביותר".

בריאיון לוואלה! NEWS אמר לפיד כי "נתניהו לא רוצה ללכת לבית סוהר, בגלל זה הוא חבר עכשיו לבן גביר שהוא תומך טרור והוא אדם שפעם לא היה נכנס בדלת הפוליטיקה הישראלית".

"אנחנו מדברים ביום בו נתניהו סגר הסכם קואליציוני, זה לא רק הסכם עודפים", הוסיף לפיד. "זה הסכם עם איתמר בן גביר - בן אדם שתלה תמונה של ברוך גולדשטיין שרצח 29 אנשים. זה מפלגת ברוך גולדשטיין, והליכוד עשתה איתה הסכם עודפים. זו מכירת חיסול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully