וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר: אם לא נגיע ל-61 מנדטים, נלך לאופוזיציה בגאווה ובכבוד

עודכן לאחרונה: 2.3.2021 / 13:21

יו"ר הקואליציה אמר בריאיון לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ו-103FM כי הליכוד תכבד את הכרעת הבוחר, גם אם תפסיד בבחירות. זוהר שב ותקף את שאשא-ביטון: "אלפים נפגעו מההחלטות שהיא קיבלה". עוד אמר כי "סך הכול התנהלות ישראל במשבר הקורונה סבירה לחלוטין"

בווידאו: בחירות אישיות - טל שלו בשיחה עם יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר/צילום: ניב אהרונסון

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר (הליכוד) התראיין הבוקר (שלישי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת טל שלו. במהלך הריאיון זוהר התייחס לאפשרות שהליכוד לא תצליח להרכיב ממשלה, תקף את מועמדת תקווה חדשה יפעת שאשא-ביטון ויצא נגד היחס של התקשורת לראש הממשלה בנימין נתניהו.

בתשובה לשאלה אם גוש הימין-חרדים לא יגיע ל-61 מנדטים, זוהר השיב כי "אני חושש שתקום פה ממשלה בראשות יאיר לפיד. נלך בגאווה ובכבוד גדול, ונשרת את ישראל מהאופוזיציה". עוד הוא אמר כי "אנחנו יודעים להיות דמוקרטים, לכבד את הכרעת הבוחר. אני חושב שישראל לא תתקדם, אפילו תלך אחורה, ונעשה הכול כדי לשוב להגה השלטון".

מיקי זוהר במטה הליכוד, גני התערוכה, ביתן 2, תל אביב 17 בספטמבר 2019 זוהר. ראובן קסטרו
"מצביעי סער ובנט צריכים לחשב מסלול מחדש". זוהר/ראובן קסטרו

שנה מפרוץ המגיפה, זוהר שיבח את ניהול המשבר. "סך הכול ההתנהלות של ישראל במשבר הקורונה סבירה ואפילו טובה, בטח במבצע החיסונים", אמר זוהר.

הוא האשים את יו"ר ועדת הקורונה לשעבר שאשא-ביטון בקבלת החלטות שגויה והבהיר כי טעה כשלא הדיח אותה מראשות הוועדה. לדבריו, "לא כל ההחלטות היו שלנו, שאשא-ביטון החליטה לפתוח את כל העסקים בישראל בניגוד לעמדת גורמי המקצוע ועמדת הממשלה והביאה אותנו ל-9,000 נדבקים ביום. בממשלה, אחרי שגורמי המקצוע מחליטים לסגור עסקים, מגיעה שאשא-ביטון ומקבלת החלטה לפתוח אותם. מה אנחנו יכולים לעשות בנידון?".

"רציתי להדיח אותה ואני מתחרט שלא הדחתי אותה, משום שההתנהלות שלה הייתה התנהלות הרסנית", המשיך. "היא פעלה באופן פופוליסטי לחלוטין, קיבלה חיבוק תקשורתי. חבל שלא קיבלתי בזמנו את ההחלטה הנכונה ללכת עד הסוף עם עניין ההדחה שלה - על זה אני מתחרט".

ועדת הכנסת | פניית יו"ר סיעת הליכוד בבקשה להכריז על חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון כפורשת מסיעת הליכוד. כנסת, ירושלים. דוברות הכנסת , דני שם טוב, אתר רשמי
"החליטה לפתוח את כל העסקים בישראל בניגוד לעמדת גורמי המקצוע". שאשא-ביטון/אתר רשמי, דוברות הכנסת , דני שם טוב

יו"ר הקואליציה הלין על היחס של כלי התקשורת לראש הממשלה נתניהו ולניהול המדינה בזמן הקורונה. "אני מתחנן בפני התקשורת, דברו גם על הדברים הטובים ולא רק על הרעים. אתם מתמקדים כל הזמן רק ברע, אף פעם לא מדברים על הטוב שעשינו".

בהתייחס לריאיונות שקיים לאחרונה נתניהו, בהם הגיב בזלזול כלפי שאלות המראיינים הוא אמר כי "ריאיון לא מכובד ולא מכבד של אודי סגל, לא מכובד ולא מכבד של אריה גולן, אלו אנשי תקשורת ששנים בתחום וכנראה שהם מעדיפים לקבל מחיאות כפיים מהשמאל הישראלי מאשר להיות מראיינים מכובדים ומקצועיים, צר לי על כך".

"ראש הממשלה מרגיש תסכול מהגישה הלא אובייקטיבית הזאת של רוב כלי התקשורת המרכזיים. התגובה שלו הייתה כזאת", הדגיש.

רה"מ נתניהו במהלך הצהרה לתקשורת 28 בפברואר 2021. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
ילך לאופוזיציה? נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

שלושה שבועות לבחירות, ח"כ זוהר אמר כי יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער הם יריבים פוליטיים של הימין במערכת הבחירות. "אני מנצל את הבמה העוצמתית, כל מצביע שמתכוון להצביע לגדעון סער או לנפתלי בנט מתבקש לעשות חישוב מסלול מחדש. הם היריבים כרגע של הימין משום שהם מחזיקים 24 מנדטים ימניים והם הולכים להקים ממשלה עם מפלגות שמאל, עם יש עתיד, ליברמן, מרצ, העבודה. זה לא מה שמצביעי הימין רוצים".

seperator

התכנית "בחירות אישיות" משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר. את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר.

בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". מחר יתראיין יו"ר בל"ד סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת) לבן כספית, ובחמישי השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס (הליכוד) שיתראיין ליקי אדמקר וינון מגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully