וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: המשוואה פשוטה - אם אנחנו לא בפנים לנתניהו אין קואליציה

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 14:35

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית המתמודדת במסגרת מפלגת הציונות הדתית לכנסת התראיין לתכנית "בחירות אישיות" בהגשת בן כספית. שבועיים לבחירות, הוא הדגיש כי לא יהיה חלק מקואליציה שנשענת על קול של עבאס והוסיף: "נתניהו לא ירצה לשתות מאיתנו קולות"

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית בשיחה עם איתמר בן גביר/צילום: ניב אהרונסון

עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית המתמודדת במסגרת מפלגת הציונות הדתית לכנסת, התראיין הבוקר (שלישי) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת בן כספית. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

על האפשרות לשיתוף פעולה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, בן גביר אמר כי "לא אהיה בממשלה שמנסור עבאס שר, מי שאומר לרצוח את העם שלי, תינוקות, ילדים? שתומך ברוצחי ילדים ותינוקות? היחיד שביקש לפסול את מנסור עבאס זה אני, ואתה צודק שמנסור עבאס לא פחות מהיבא יזבק, הוא תומך במחבלים".

עם זאת, הוא טען כי "מנסור עבאס כנראה לא עובר על פי כל הבדיקות. בתור מומחה הוא לא עובר. יש לי בשורה עוד יותר טובה - אני מתכוון להיות ה-61 של נתניהו ובפעם הראשונה הימין יהיה ימין". עוד אמר לגבי נתניהו כי "אני לא חושב שהוא ירצה לשתות (קולות) מאיתנו, הוא מבין דבר אחד, אם אנחנו לא בפנים אין לו קואליציה. אין אפשרות כזאת, הרכב של ממשלת ימין עובר ומתחיל בנו".

בן גביר ענה באשר לשאיפותיו בקואליציה כי "אני רוצה לעשות הרבה תפקידים ואני חושב שיש לי כישורים, עולם המשפט, הרבה מאוד שנים בניתי משרד עורכי דין בעשר אצבעות".

דיון בקשה למנוע את השתתפותם של עוצמה יהודית בבחירות לכנסת ה - 22, כנסת, ירושלים , 14 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
"לא אהיה בממשלה עם מי שאומר לרצוח את העם שלי". בן גביר/ראובן קסטרו

התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". במהלך השבוע יתראיינו לתכנית חברי הכנסת אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) ועודד פורר (ישראל ביתנו). אתמול התארח בתכנית שר האוצר ישראל כץ, שטען בריאיון לטל שלו כי אין "שום סיכוי" שלא יהיה שר האוצר הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully