וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקווה חדשה: אנשי ליכוד תקפו פעילים שלנו בכנס מפלגתי בשפלה

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 0:01

במפלגה טענו כי פעילי ליכוד שהגיעו לאירוע במועצה האזורית גזר תקפו באלימות כמה מהמשתתפים. כוח משטרה הוזעק למקום, פעיל שהתעלף פונה באמבולנס. סער גינה את התקרית: "נתניהו, חצית עוד קו אדום. שלחת בריונים לפגוע בפעילים שלי"

בווידאו: פעילי תקווה חדשה טוענים שפעילי ליכוד תקפו אותם בכנס במועצה האזורית גזר/עריכה: טל רזניק

פעילי ליכוד שהגיעו הערב (שבת) לכנס בחירות של מפלגת תקווה חדשה במועצה האזורית גזר תקפו באלימות כמה מהמשתתפים - כך אמרו במפלגתו של גדעון סער. הם ציינו כי אנשי הליכוד קראו לעבר סער קריאות "בוגד" ואמירות על כך שבתו יוצאת עם ערבי. לדבריהם, פעיל תקווה חדשה שהתעלף בתקרית פונה באמבולנס וכוח משטרה הוזעק למקום.

יו"ר תקווה חדשה סער גינה את התקרית במהלך נאומו בכנס, ויצא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "כשבאתי לפה כל מיני ילדים שעובדים בשכר ליוו אותי בגידופים ובצרחות וחשבתי לעצמי בני כמה הם היו כשאני הייתי אחרי הפילוג בשנת 2005 והחזקתי בשיניים את תנועת הליכוד בשנים הקשות באופוזיציה? יכולנו לקבל הצצה למה שצפוי לנו כמדינה אם נתניהו יישאר ראש הממשלה אחרי הבחירות הבאות".

סער הגיב לדברים גם לאחר האירוע, והוסיף לתקוף את ראש הממשלה: "נתניהו, חצית עוד קו אדום. שלחת בריונים לפגוע בפעילים שלי הערב. איבדת את זה לגמרי".

פעילי ליכוד מחוץ לכנס תקווה חדשה במועצת גזר, 13 מרץ 2021. צילום מסך, צילום מסך
פעילי ליכוד מחוץ לכנס תקווה חדשה, הערב/צילום מסך, צילום מסך

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מסר בתגובה כי הוא "מגנה בתוקף את תקיפת המבקרים בכנס של גדעון סער הערב. האלימות של אנשי נתניהו שוברת שיאים והשתיקה שלו רועמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully