וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "התנפלו על המילה 'מריצה', מנהיגי החרדים השתגעו"

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 13:23

יו"ר ישראל ביתנו אמר בריאיון בתוכנית "בחירות אישיות" כי מנהיגי ש"ס ויהדות התורה "חושבים שהכול מגיע להם", וסרב להתנצל על אמירתו כי "את החרדים יחד עם ביבי אני מעיף במריצה למזבלה". ליברמן תקף את גנץ ואמר כי הוא "לא סומך עליו", וטען: בנט ילך עם נתניהו

בווידאו: בחירות אישיות - בן כספית בשיחה עם ח"כ אביגדור ליברמן/צילום: ניב אהרונסון

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התראיין הבוקר (ראשון) לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת בן כספית. במהלך הריאיון ליברמן תקף בחריפות את מנהיגי המפלגות החרדיות וסרב להתנצל על אמירתו כי "את החרדים יחד עם ביבי אני מעיף במריצה למזבלה". הוא יצא נגד יו"ר כחול לבן בני גנץ, אמר כי יו"ר רע"ם מנסור עבאס תומך טרור וטען כי יו"ר ימינה נפתלי בנט ייכנס לממשלה בראשות בנימין נתניהו אם גוש תומכיו יקבל 61 מנדטים.

"אני לא מוכן לקבל את כל ההיתממות הזאת, כל בכי התמרורים וזעקת הקוזאק הנגזל, זה בא אחרי שהם משתלחים בציבור שלהם. וקמפיין עם הכלבים, חיילת צה"ל שהיא שיקסע, וכמה הם גאים עם כל המאכרים שלהם בשדה התעופה ואחרי שגפני מודיע כמה הוא מאושר שהוא שדד את הקופה בוועדת הכספים והעביר מאות מיליונים לישיבות, ודרעי מכריז על ישיבה רק לחרדים בקריית גת, אחרי כל הדברים האלה, איך אתם לא מתביישים?", אמר ליברמן וסירב להתנצל על אמירתו בריאיון בתוכנית "אופירה וברקוביץ'".

"מה אתם מצאתם מילה להתנפל בגללה? אני חושב שבאמת כל העסקנים האלה הם קודם כל פוגעים בציבור החרדי. אין מישהו שפוגע יותר בחרדים מהנהגת ש"ס ויהדות התורה". בתגובה לטענה כי אמירתו על המריצה מתקשרת לתמונות מההיסטוריה, הוא השיב: "צריך לשלוח אותם להיסטוריה, הם צריכים להפוך להיסטוריה, ובמובן הזה אני מאוד מקווה שנשלח את נתניהו לאופוזיציה וגם את ליצמן ודרעי".

אביגדור ליברמן באולפן וואלה, 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
ליברמן/ראובן קסטרו

בנוסף, ליברמן אמר כי אינו סומך על גנץ. "יום לאחר הבחירות להערכתי הוא הראשון שיצטרף לנתניהו תמורת תיק הביטחון", אמר, וטען כי בנט יצטרף לממשלה בראשות נתניהו: "ברור שאם נפתלי בנט משלים 61 לנתניהו הוא ילך איתו ועם סמוטוריץ'. גם אתמול ראיתי שאנשי ימינה הבהירו שהם יתמכו בחוק הצרפתי ובפסקת ההתגברות ויתנגדו לחקיקה שתמנע ממועמד שהוגש נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה".

התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 11:30 בשידור ישיר באתר, באפליקציית וואלה! ובפלטפורמות הדיגיטליות של הרדיו והאתר.

את התכנית מגישים לסירוגין בן כספית, ינון מגל, טל שלו ויקי אדמקר. בכל תכנית יגיעו דמויות מהעולם הפוליטי לריאיון "אחד על אחד". במהלך השבוע יתראיינו לתכנית שר הביטחון בני גנץ, שר המודיעין אלי כהן, יו"ר תקווה חדשה גדעון סער וחבר מפלגתו זאב אלקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully