וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תכנן להגיע לביתו של בנט ולבקש שיתחייב לממשלה בראשותו. יו"ר ימינה: "לא עובד אצלו"

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 13:40

כוחות משטרה ואבטחה התייצבו ברעננה, אך עשרות פעילים של ימינה הגיעו למקום. בנט סיפר כי הופתע לראות "פלוגות של שב"כ ומשטרה מול הבית". לדבריו, "מזמין את ביבי לדיבייט בכל שעה שהוא ירצה". רה"מ ביטל את הגעתו והסביר: "כיוון שבנט הודיע שאינו מעוניין, החלטנו לוותר"

בווידאו: בנט מזמין את נתניהו לדיבייט אחרי שפורסם שהוא מתכוון לבוא אליו הביתה/מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו תכנן להגיע היום (שישי) מחוץ לביתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט ברעננה כדי לבקש ממנו להתחייב לממשלת ימין בראשותו. המשטרה וכוחות אבטחה גדולים נערכו במקום, אך עשרות פעילים של ימינה הגיעו ובנט פרסם הצהרה לפיה הוא "לא עובד" אצל נתניהו ואין בכוונתו לחתום על שום דבר.

לדברי בנט, "הבוקר קמנו לפלוגות של שב"כ ומשטרה מול הבית, לא הבנו מה זה. אני מזמין את ביבי לדיבייט בכל שעה שהוא ירצה, רק תגיד מתי ונגיע. נדבר על הממשלה שלנו שתטפל בנגב מול ההזנחה של הממשלה שלך, ממשלה שלנו שתוריד מסים, מול העלאת המסים שלך, ממשלה שלנו שתוריד מחירי דירות מול זינוק המחירים אצלך. על הכול נדבר".

נתניהו לא התייצב מול ביתו של בנט, ובכנס בחירות ברעננה אמר כי תכננו להפעיל היום "נוהל שכן" ולנסות להשיג הסכמה מנפתלי בנט על ממשלת ימין יציבה והתחייבות שלא לשבת עם לפיד בממשלה - עם או בלי רוטציה. כיוון שבנט הודיע שהוא לא מעוניין, החלטנו לוותר על כך".

כוחות משטרה מחוץ לביתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט ברעננה, 19 במרץ 2021. ללא, אתר רשמי
כוחות משטרה מחוץ לביתו של בנט ברעננה, הבוקר/אתר רשמי, ללא

בימים האחרונים נתניהו החל לנהל קמפיין נגד ימינה, ביקש מבנט להתחייב שלא יקים ממשלה עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד "בשום תפקיד", כלשונו ו"'בלי רוטציה". מטרת נתניהו היא להחליש את בנט לתוצאה חד ספרתית בסקרים כדי למנוע ממנו אפשרות להקים ממשלה עם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער ולפיד או לבקש רוטציה על ראשות הממשלה בממשלה בראשותו.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הביטחון נפתלי בנט במהלך כינוס בלוק הימין בכנסת 4 במרץ 2020. ראובן קסטרו
ניסיון להחליש. נתניהו ובנט/ראובן קסטרו

בנט הצהיר אתמול כי לא יתמוך בחקיקה שתמנע מנתניהו להמשיך לכהן בתפקידו בגלל כתבי האישום נגדו. בנט נשאל בריאיון לרדיו קול ברמה האם מפלגתו תתמוך בכך כדי למנוע בחירות חמישיות, והשיב: "אני לא מאמין בחקיקה כזאת, נמאס לי מהרדיפה הזאת על שנאת ביבי".

בנט, שלפי סקר 103FM השבוע מפלגתו זוכה ל-11 מנדטים, אמר לאחרונה כי הוא אינו מקדש את תפקיד ראש הממשלה וכי הוא מייחל להקמת ממשלה "רצינית, מקצוענית, עם שרים כמו אלון דוידי ואיילת שקד, גם אם אני לא עומד בראשה". בתחילת החודש הודיע בנט כי הוא שולל ממשלה בראשות לפיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully