וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוזרים לחייך בלי 75 אלף עסקים סגורים": הליכוד הגיש תלונה בגין השחתת שלטים

21.3.2021 / 18:05

המפלגה התלוננה במשטרה נגד מנכ"ל תנועת "אחריות לאומית", שהגישה את העתירה נגד השימוש בסלוגן החיסונים של משרד הבריאות. בתנועה הדביקו על עשרות שלטי החוצות מדבקות המציינות את כשלי הקורונה. למרות הוראת ועדת הבחירות, בליכוד טרם הסירו חלק מהשלטים

בווידאו: פרומו למשדר הבוקר המיוחד של וואלה! ו-103fm/עיצוב גרפי: אביחי ברוך

הליכוד הגיש היום (ראשון) תלונה במשטרה נגד מנכ"ל תנועת "אחריות לאומית", עו"ד אושי אלמליח, בגין השחתה של שלטי חוצות של קמפיין הליכוד ביממה האחרונה.

הצטרפו לערב הבחירות של וואלה! עם כל הכותרות, האירועים והתוצאות

אחריות לאומית, שהגישה את העתירה נגד קמפיין הליכוד והשימוש בסלוגן החיסונים של משרד הבריאות, הדביקה במהלך הלילה מדבקות על עשרות שלטי החוצות של הליכוד תחת הסיסמאות "חוזרים לחיים" ו"חוזרים לחייך", שמזכירות גם את מספרי המתים, המובטלים, העסקים הסגורים וכשלי הקורונה. בליכוד טוענים שמדובר בנזק של מאות אלפי שקלים והגישו תלונה למשטרה באמצעות היועץ המשפטי של הליכוד, אבי הלוי.

השחתת שלט בחירות של הליכוד- חוזרים לחייך. ללא, אתר רשמי
"בלי 75 אלף עסקים סגורים". שלט בחירות של הליכוד שהושחת/אתר רשמי, ללא

בעקבות עתירת "אחריות לאומית", יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן הורה בשבוע שעבר לליכוד להפסיק את השימוש בסלוגן של מבצע החיסונים של משרד הבריאות, אך בליכוד טרם הסירו חלק מהשלטים, ואחרים הוחלפו בסיסמה "חוזרים לחייך".

השופט פוגלמן כתב בהחלטתו כי "שימוש בתעמולת הבחירות של מפלגה או של מועמד בשם המפורש של מבצע החיסונים שמשרד הבריאות עורך, עלול ליצור דימוי של זהות בין השירות הציבור לבין אותו מועמד, זהות אשר יש בה כדי לפגוע, מיניה וביה, באמון הציבור בשירות הציבורי ובתדמיתו הניטרלית".

השחתת שלט בחירות של הליכוד- חוזרים לחייך. ללא, אתר רשמי
"חוזרים לחייך בלי מיליון מובטלים". שלט בחירות של הליכוד שהושחת/אתר רשמי, ללא

הצטרפו למשדר הבחירות המיוחד של וואלה! ו-103FM ביום רביעי ב-07:00 עם כל התוצאות, הפרשנויות והניתוחים בבוקר שאחרי הדרמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully