וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב בית שמש נעצר בחשד שאיים לפגוע בלפיד בתגובה ברשת

גבר בן 30, נעצר עם נחיתתו בנתב"ג בחשד שהתבטא לאחרונה נגד יו"ר יש עתיד באחת מהרשתות. לפי המשטרה, התגובה כללה כוונה לפגוע בלפיד "גם במחיר של מאסר". המשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרו

לפיד: הבחירות מתנקזות למנדט אחד של מתלבטים שלא יוצאים מהבית/מערכת וואלה!

תושב בית שמש נעצר היום (שני) בחשד שאיים לפגוע ביו"ר יש עתיד יאיר לפיד. החשוד, גבר בן 30, נעצר עם נחיתתו בנתב"ג לאחר שהתבטא לאחרונה נגד לפיד בתגובה שפרסם ברשת. לפי המשטרה, התגובה כללה כוונה לפגוע ביו"ר יש עתיד, והחשוד הדגיש כי הוא מוכן לכך גם אם יידרש להיאסר בעקבות פעולותיו.

"החשוד התבטא לאחרונה כנגד איש ציבור באמצעות טוקבק במרשתת כי בכוונתו לפגוע באותו איש ציבור, גם במחיר של מאסרו", נכתב בהודעת המשטרה. מבדיקה ראשונית על הנושא עולה כי אותו אדם שהה בחו"ל ועם חזרתו היום ארצה הוא נעצר בנמל התעופה והועבר לחקירה. המשטרה צפויה מחר לבקש מבית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו.

הצטרפו למשדר הבחירות המיוחד של וואלה! ו-103FM ביום רביעי ב-07:00 עם כל התוצאות, הפרשנויות והניתוחים בבוקר שאחרי הדרמה

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, 16 במרץ 2021. אלעד גוטמן, אתר רשמי
ספג איום ברשת. לפיד/אתר רשמי, אלעד גוטמן

האווירה הפוליטית בישראל התחממה לאחרונה עם ההתקדמות לקראת הבחירות לכנסת ה-24 שיחלו מחר. במפלגת תקווה חדשה של גדעון סער טענו לאחרונה כי פעיליה הותקפו בידי אנשי ליכוד שהגיעו לכנס בחירות במועצה האזורית גזר. בתקווה חדשה ציינו כי אנשי הליכוד קראו לעבר סער קריאות "בוגד" ואמירות על כך שבתו יוצאת עם ערבי. לדבריהם, פעיל תקווה חדשה שהתעלף בתקרית פונה באמבולנס וכוח משטרה הוזעק למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully