וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהדות התורה קיבלה 7-6 מנדטים במדגמים: "ההסתה הנוראה נגדנו כשלה"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 0:49

לפי מדגמי הערוצים, המפלגה זוכה ל-7-6 מנדטים בבחירות לכנסת ה-24. ראש הממשלה נתניהו שוחח עם יו"ר יהדות התורה משה גפני, לאחר מספר ניסיונות להשיגו בטלפון. גפני סינן תחילה את השיחה לאחר שזעם על הסיוע של נתניהו לציונות הדתית. ליצמן: "איווט מבין הערב את מקומו"

בווידאו: תוצאות מדגמים: מרוץ צמוד בין הגושים, נתניהו מגיע ל-61 עם בנט/צילום: חדשות 12, כאן עריכה: אסף דרורי

מפלגת יהדות התורה קיבלה 7-6 מנדטים בבחירות לכנסת ה-24 - כך לפי תוצאות המדגמים שפורסמו הערב (שלישי) בערוצי הטלוויזיה. לפי מדגמי חדשות 13 וכאן 11, קיבלה המפלגה 7 מנדטים, בעוד במדגם חדשות 12 הגיעה המפלגה ל-6 מנדטים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, זאת לאחר מספר ניסיונות להשיגו בטלפון. גפני תחילה סינן את השיחה לאחר שזעם על הסיוע של נתניהו לציונות הדתית על חשבון יהדות התורה, אך לבסוף שוחח עם ראש הממשלה.

"שוחחנו אני והשר ליצמן עם ראש הממשלה נתניהו, שביקש לברך אותנו", אמר גפני באירוע סיום הבחירות בבני ברק, בפני מאות פעילים. "אנחנו נעמוד בתוקף ונדרוש להסדיר מיד בתחילת הקדנציה את נושא בחורי הישיבות, את נושא הגיור, את הגבלת כוחו של בית המשפט העליון ואת תיקצובם של כלל התלמידים שיהיה שווה. לא נהיה בקואליציה שלא תעביר את הדברים הללו".

עוד הוסיף גפני גפני כי "היהדות החרדית ניצחה. היהדות החרדית נשמעת לגדולי ישראל, ולמרות כל הכוחות שפעלו נגדנו שמרנו על מספר המצביעים בכל הארץ". בנוגע לישראל ביתנו, אמר גפני כי "המפלגה שחרטה על דגלה להילחם נגדנו מסיימת לפי המדגמים עם 5 מנדטים, אי שם בשולי האופוזיציה".

ח"כ משה גפני מצביע בקלפי הסמוכה לביתו בבאר יעקב, 23 במרץ 2021. יותם רונן
יו"ר יהדות התורה משה גפני מצביע בקלפי בבאר יעקב, היום/יותם רונן

"ההסתה הנוראה נגדנו כשלה ואיווט מבין הערב את מקומו", אמר השר יעקב ליצמן בחגיגות המפלגה. "התמודדנו גם עם אתגרים בתוך הגוש שניסו לנגוס בנו, ואנו בעזרת השם נשמור על כוחנו. נגן בכל דרך על ערכי הדת, נדאג לדיור ונפעל להקמת ממשלת ימין בהקדם".

הצטרפו למשדר הבחירות המיוחד של וואלה! ו-103FM ביום רביעי ב-07:00 עם כל התוצאות, הפרשנויות והניתוחים בבוקר שאחרי הדרמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully