וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: נמליץ על נתניהו, קורא לימינה ותקווה חדשה להצטרף לממשלה בראשותו

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 12:02

יו"ר ש"ס הוא הראשון מבלוק הימין שמכריז רשמית כי ימליץ על יו"ר הליכוד בסבב ההמלצות בבית הנשיא בשבוע הבא, "כפי שהמפלגה התחייבה במערכת הבחירות". ברקע הלחץ מימין על בנט וסער לא לחבור לגוש המתנגד לנתניהו, הוא קרא להם "להתעלות מעל כל השיקולים האחרים"

בווידאו: תדרוך מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית על תוצאות בחירות 2021/מערכת וואלה!

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הכריז היום (שני) כי מפלגתו תמליץ על בנימין נתניהו כמועמד לראשות הממשלה, "כפי שהתחייבה במערכת הבחירות". בנוסף, הוא קרא למנהיגי תקווה חדשה וימינה, גדעון סער ונפתלי בנט, לחבור לממשלה שכזאת - ברקע הלחץ עליהם מימין שלא לחבור לגוש המתנגד לנתניהו.

"ש"ס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות", מסר דרעי, "ש"ס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו".

יו"ר ש"ס אריה דרעי מצביע בקלפי הסמוכה לביתו בירושלים , 23 למרץ 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
דרעי ביום הבחירות, בשבוע שעבר/פלאש 90, יונתן זינדל

דרעי הוא הראשון מבלוק הימין של נתניהו שמכריז רשמית כי ימליץ עליו בסבב ההמלצות בבית הנשיא בשבוע הבא. גם קמפיין הבחירות של ש"ס הדגיש את הברית האיתנה של המפלגה עם הליכוד.

אתמול קרא גם יו"ר מפלגת "הציונות הדתית" בצלאל סמוטריץ' לסער ובנט לחבור לבלוק. בחשבון הטוויטר שלו כתב סמוטריץ' שהוא מקווה ששיחות התיאום בין יו"ר ימינה ויו"ר תקווה חדשה עוסקות בגיבוש דרישות מהותיות כתנאי לכניסה לממשלת ימין. "שלא יעסקו חלילה בהקמת ממשלת שמאל מסוכנת שתישען על תומכי הטרור הערבים", כך כתב סמוטריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully