וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בחגיגות המימונה: מאמין שאפשר להקים ממשלת ימין יציבה

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 22:44

ראש הממשלה התארח באירוע בביתה של ח"כ אסנת מארק, בו התבטא לראשונה מאז פגישתו עם בנט. נתניהו מנה את האתגרים בפניהם עומדת ישראל וקרא להקמת ממשלה בראשותו

נתניהו בחגיגות המימונה: מאמין שאפשר להקים ממשלת ימין יציבה/צילום: רוני כנפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שבת) כי הוא מאמין שאפשר להקים ממשלת ימין יציבה, יממה לאחר פגישתו עם יו"ר ימינה נפתלי בנט במסגרת המגעים להרכבת ממשלה. נתניהו אמר את הדברים בחגיגת המימונה בביתה של ח"כ אסנת מארק במעלה אדומים, וברקע הפגישה המיועדת הערב של בנט עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

נתניהו מנה את האתגרים העומדים בפני ישראל, ואמר כי כדי להתמודד עמם, "אנחנו צריכים עכשיו ממשלת ימין יציבה, לאורך שנים שתדאג לכלול אזרחי ישראל, כפי שאנחנו נוהגים". בנאום שנשא בחצר ביתה של מארק הוא אמר: "בסיעתא דשמיא מי ייתן ונשיג את זה ואני מאמין שזה אפשרי. זה יעד לאומי עליון. אנחנו מסוגלים להרבה נסים. אנחנו צריכים להבטיח מיליוני חיסונים כדי שלא נחזור לקורונה. מקווה שבקרוב תהיה בשורה גדולה".

בניגוד למתוכנן ובשונה משנים עברו, רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לא הגיעה עמו לחגיגת המימונה. נתניהו אמר באירוע שהיא חלתה והקדימה לקום מהניתוח והאשפוז בחודש שעבר.

רה"מ נתניהו בחגיגות מימונה בביתה של אסנת מארק, מעלה אדומים, 3 באפריל 2021. ראובן קסטרו
נתניהו ומארק, הערב/ראובן קסטרו

פגישתם של ראש הממשלה ובנט בלשכתו של נתניהו נמשכה כשלוש שעות, והיא התקיימה שלושה ימים לפני סבב ההתייעצויות בבית הנשיא. בתומה נמסר מלשכת בנט כי השניים שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה. סוכם כי הצדדים יעמדו בקשר בהמשך.

עוד בוואלה!

בלי פלסטין וחוק הלאום, נאום עבאס העביר את הכדור למגרש המפלגות הציוניות

לכתבה המלאה
רה"מ נתניהו בחגיגות מימונה בביתה של אסנת מארק, מעלה אדומים, 3 באפריל 2021. ראובן קסטרו
חשש שהנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על בנט. נתניהו בחגיגת המימונה, הערב/ראובן קסטרו

הפגישה של נתניהו עם בנט נערכה ברקע חשש גובר בלשכת ראש הממשלה מהאפשרות שנשיא המדינה יטיל את הרכבת הממשלה על בנט. למרות המחלוקות בגוש המתנגד לנתניהו על סבב ההמלצות אצל הנשיא, בליכוד מודאגים מכך שבנט עשוי להגיע להבנות עם לפיד ועם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, שיציבו אותו ראשון ברוטציה ובעמדת ראש הממשלה.

בימים האחרונים שליחים מטעמו של נתניהו ובכירים בליכוד מפעילים לחץ כבד על בכירי ימינה, ומעבירים הצעות נדיבות להשתלבות בליכוד ובתיקים בכירים בממשלה, במאמץ למנוע חבירה שלהם לגוש השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully