וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

135 אלף שקל בשלושה חודשים: הח"כים החדשים שיקבלו שכר כמעט מבלי לעבוד

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 20:45

מישל בוסקילה מ"תקווה חדשה" יחליף בתקופת הבחירות את מיכל שיר שעברה ליש עתיד. בליכוד, טלי פלוסקוב תחליף את גדי יברקן, שהתפטר מהכנסת לקראת הפריימריז. על אף שהכנסת לא עובדת, הם גם ייהנו משלושה תקני יועצים ויהיו זכאים לרכב

מישל בוסקילה אחד מתומכיו של גדעון סער במהלך כינוס פרלמנט באשקלון 17 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
הפך לחבר כנסת מטעם המפלגה. מישל בוסקילה/ראובן קסטרו

מישל בוסקילה, חבר מפלגת "תקווה חדשה", הפך היום (שלישי) לחבר כנסת מטעם המפלגה. זאת, בעקבות התפטרותה מהכנסת של מיכל שיר, שעברה מוקדם יותר השבוע ל"יש עתיד" ותשובץ ברשימת המפלגה בבחירות הבאות. עם חלוף 48 שעות מהתפטרותה של שיר, בוסקילה הפך לח"כ באופן אוטומטי והוא יכהן עד להשבעת כנסת חדשה אחרי הבחירות.

למרות שהכנסת אינה פעילה ורוב חברי הכנסת אינם עובדים בתקופה זו מלבד בהיערכות לקראת הבחירות, בוסקילה יקבל מהכנסת שכר של 45 אלף שקלים למשך שלושה חודשים, זאת בנוסף לתקנים לשלושה יועצים או עוזרים וכן יהיה זכאי לרכב מהכנסת.

ח"כ טלי פלוסקוב במפגש עם ראשי הערים בנוגע לאישור מתווה הטבות המס בצפון, הכנסת, 9 בנובמבר 2015. מור שאולי
צפויה לקבל תנאים דומים. טלי פלוסקוב/מור שאולי

בדומה לבוסיקלה, גם טלי פלוסקוב מהליכוד צפויה לקבל תנאים דומים. בעוד יומיים היא תחזור לשמש חברת כנסת בעקבות התפטרותו של ח"כ גדי יברקן, חבר מפלגתה, שרוצה להקל על עצמו בהתמודדות בפריימריז הקרובים בליכוד. גם פלוסקוב מעוניינת להתמודד במשבצת העולים החדשים, לכן ייתכן והיא תוותר על מקומה והבא בתור אחריה, עוזי דיין, ייכנס לכנסת במקום יברקן.

פלוסקוב התייחסה לכך ואמרה: "לא ראיתי את מכתב ההתפטרות של גדי יברקן. כשההתפטרות תיכנס לתוקף, ואחליט אם לכהן כחברת כנסת, השאלות אליי יהיו רלוונטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully