וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "נתניהו ייכנע לסחטנות של ליברמן ויקים ממשלה נקיה מיהדות"

11.9.2019 / 23:15

יו"ר ש"ס הזהיר כי רה"מ יקים עם כחול לבן וישראל ביתנו ממשלה של "אוכלי החזיר ורומסי השבת" ואמר לגנץ: "זרקת את שומרי המסורת מתחת לגלגלי אוטובוס ההסתה". בנו של הרב עובדיה על לפיד: "יילך לעזאזל יחד עם אביו שבשמיים". מנהיגה הרוחני של ש"ס: "לפיד ובג"ץ - משוגעים"

צילום - יותם רונן

כנס הבחירות של ש"ס - עיקרי הדברים:

  • דרעי: "נתניהו ייכנע לסחטנות ויקים ממשלה של אוכלי החזיר ורומסי השבת"
  • מנהיגה הרוחני של ש"ס: "לפיד ובג"ץ - משוגעים; הארץ תהפוך לחילונית"
  • בנו של הרב עובדיה: על לפיד: "זה עושה רצון אביו שבשמיים, יילך לעזאזל יחד איתו"

יו"ר ש"ס אריה דרעי הזהיר הערב (רביעי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יקים עם ישראל ביתנו וכחלון לבן ממשלה שבה "שומרי המסורת והיהדות - אאוט, אוכלי החזיר ורומסי השבת - אין". בכנס הבחירות המרכזי של מפלגתו בחולון אמר דרעי כי "לפי כל הסקרים כרגע אין לגוש הימין 61 מנדטים, ולכן בצער גדול אני אומר לכם שאנחנו הולכים להקמת ממשלה חילונית של ביבי נתניהו יחד עם בני גנץ, יאיר לפיד וליברמן. אני יודע שביבי היה מעדיף להקים איתנו ממשלה, כי אנחנו נאמנים לו יותר מהחברים בליכוד, אבל אם ש"ס לא תהיה מספיק חזקה וגדולה, הוא ייכנע לסחטנות של ליברמן ממשלה נקיה מיהדות ונקיה מדתיים".

דרעי הוסיף כי "כל המסכות הוסרו" והצביון של מדינת ישראל ניצבת לפני הכרעה. "זה לא בחירות - זה משאל עם. כמו בבריטניה על הברקזיט, כמו בספרד ובעוד מדינות על דברים אחרים - עכשיו בפעם הראשונה גם בישראל", אמר. "אזרחי ישראל יצטרכו לבחור בין מדינה יהודית מסורתית למדינה חילונית. כולנו נלך אל הקלפי ונצטרך לבחור האם אנחנו בעד היהדות והמסורת או נגד היהדות והמסורת". לדבריו, "בפעם הראשונה האופי והצביון של מדינת ישראל ניצבים לפני הכרעה גורלית שלא הייתה כמותה בהיסטוריה היהודית".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הכנס המרכזי של תנועת ש"ס, היכל "הטוטו" חולון, 11 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
"נתניהו ייכנע לסחטנות של ליברמן". דרעי בכנס הבחירות המרכזי של ש"ס, הערב/ראובן קסטרו

דבריו של דרעי נאמרים לאור הגישה הפוליטית שבה נוקטים יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וראשי כחול לבן בני גנץ ויאיר לפיד, לפיה הם מצהירים כי יהיו שותפים רק בממשלה חילונית, קרי ללא חרדים. גישה זו מסייעת ליו"ר ש"ס להעיר את השטח החרדי בכך שסימן אותם כ"אויבים" שצריך לתת להם "תשובה בקלפי", זאת באמצעות הצבעה לש"ס.

"אני רוצה לומר לך, בני גנץ, משהו אישי", אמר דרעי בכנס. "בהתחלה כיבדתי אותך, כרמטכ"ל לשעבר, אבל החלטת לזרוק את שומרי המסורת והיהדות מתחת לגלגלי אוטובוס ההסתה של לפיד וליברמן בשביל לקושש כמה מנדטים. ההיסטוריה היהודית לא תשכח את הקרע והשסע שגרמת, שהביאו למערכת נוראית של פילוג ושנאה שלא הייתה מאז קום המדינה".

מנהיגה הרוחני של ש"ס: "לפיד ובג"ץ - משוגעים"

הרב אברהם יוסף, בנו של הרב עובדיה ורבה של חולון לשעבר אמר בכנס על יאיר לפיד: "זה עושה רצון אביו שבשמיים, יילך לעזאזל יחד איתו", כשהוא מתייחס לאביו, טומי לפיד.

עוד בוואלה!

אחרי הצהרת נתניהו: בקשה להאשים את יועצו בביזיון בית המשפט

לכתבה המלאה
הרב שלום כהן בכנס המרכזי של תנועת ש"ס, היכל "הטוטו" חולון, 11 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
"איזה עם מטומטם שיש לו את בג"ץ וכל המטופשים האלה". הרב שלום כהן/ראובן קסטרו

מנהיגה הרוחני של ש"ס ונשיא מועצת חכמי התורה, הרב שלום כהן, אמר: "הארץ תהפוך לחילונית, זה מה שרוצים לעשות. לא שבת, לא כשרות, לא כלום. זה ביזיון לקדוש ברוך הוא. איזה עם מטומטם שיש לו את בג"ץ וכל המטופשים האלה. אני מתפלל, על כולם, גם על לפיד וגם על כל המשוגעים האלה וגם על בג"ץ, שהקדוש ברוך הוא יעורר את כולם לחזור בתשובה".

"הקדוש ברוך הוא עשה שהבחירות יהיו בימים האלה של חודש אלול, שבו העולם מתעורר לרחמים ולסליחות", המשיך הרב כהן. "הקדוש ברוך הוא מצפה מאיתנו שנעורר את כל הקהל שברחוב. הספרדים - הקדוש ברוך הוא ברא אותם עם לב חם. אפשר לחמם אותם שכל אחד ואחד יוסיף עוד קולות ועוד קולות ועוד קולות, שנציגי הדתיים יהיו פי 3 ופי 4".

הימים הנוראים וכתב האישום

ש"ס מקיימת את כנס הבחירות המרכזי פחות משבוע לפני הבחירות במטרה לחזק את הבייס המצביעים החרדים, זאת לאחר שבשבוע האחרון נתנה דגש לציבור המצביעים המסורתיים עם הבלטת דמותו של הרב עובדיה יוסף המנוח וקליפים עם ניגוני סליחות יחד עם זמרים חרדים, דתיים ומסורתיים.

כמו גם בבחירות הקודמות, המפלגה הדגישה את דבר תמיכתה הנחרצת בראש הממשלה, דבר שגרם לנתניהו להפנות את קמפיין שתיית המנדטים גם למפלגה, אף שעד היום נמנע מכך. במפלגה מעוניינים בבחירות הקרובות לשחזר את ההצלחה עם השמונה מנדטים ואף אולי להגיע לתוצאה דו-ספרתית.

יו"ר ש"ס אריה דרעי הכנס המרכזי של תנועת ש"ס, היכל "הטוטו" חולון, 11 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
"הקב"ה נותן לנו איתות". כנס הבחירות המרכזי של ש"ס, הערב/ראובן קסטרו

דרעי קרא להביא "מפלה לכל מי שרוצה לרדוף את היהדות והמסורת" והוסיף: "אתם, רבני ישראל שנמצאים בכל אתר ואתר, יודעים שהעם רוצה מסורת, כשרות, שבת, חופה וקידושין. צריך להוציא את כולם מהאדישות שש"ס תמיד מנצחת את הסקרים. אבל אסור להירדם, אסור להיות שאנן. תעבירו את המסר הזה לנשים הצדקניות שלכם. לא נעים לומר, הן הרבה יותר רציניות מאיתנו. שייקחו את הפיקוד וידאגו שכל הנשים שהן מכירות יבואו גם לקלפי".

דרעי סבור כי עיתוי הבחירות בחודש אלול, בתקופה של הימים הנוראים, עשוי לשחק לטובתו ולמשוך מצביעים מסורתיים שהיו אמורים להצביע לליכוד. כמו מרבית מראשי המפלגות, דרעי מתקשה לקיים מערכת בחירות שנייה, אך הוא עושה זאת כשהוא נטול אויבים מבית כמו אלי ישי וכשנציגי המפלגה מתייצבים מאחוריו גם בתקופה שבה מרחף מעל ראשו איום של כתב אישום. "מעולם לא היו בחירות בחדש אלול. הקב"ה נותן לנו איתות: אתם רוצים הצלחה? עשו למען כבודי. נראה לריבונו של עולם כמה אנחנו אוהבים אותו וכמה אנחנו שומעים בקול חכמינו. נביא מפלה לכל מי שרוצה לרדוף את היהדות והמסורת", אמר דרעי.

(עדכון ראשון: 23:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully