וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בגין מצטרף לסער: "נפסיק את ההתקפות החריפות דרך החלפת הממשלה"

עודכן לאחרונה: 21.1.2021 / 13:24

השר לשעבר מטעם הליכוד הודיע על התמודדות בבחירות במסגרת רשימת תקווה חדשה. לדבריו, "שמחתי כאשר חברי גדעון, החליט לצאת לצעד הנועז הזה ולהקים מסגרת פוליטית חדשה כדי להביא להחלפת השלטון". סער בירך: "תוספת חשובה ביותר במערכה על עתיד המדינה"

בווידאו: בני בגין מצטרף למפלגתו של סער/צילום: קמפיין "תקווה חדשה"

השר לשעבר בני בגין, בנו של ראש הממשלה לשעבר, הודיע היום (חמישי) על הצטרפותו למפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער. בגין, שכיהן כח"כ מטעם הליכוד, מסר כי "בשנים האחרונות ובייחוד בשנה האחרונה, אנחנו עדים לתופעה מוזרה ומסוכנת. דווקא מן הממשלה יוצאות התקפות חריפות, גסות, נגד מוסדות השלטון המרכזיים במדינת ישראל, המוסדות הממלכתיים שלנו. את התופעה הזו צריך להפסיק. הדרך להפסיק אותה היא באמצעות החלפת הממשלה".

"לכן, שמחתי כאשר חברי גדעון, החליט לצאת לצעד הנועז הזה ולהקים מסגרת פוליטית חדשה כדי להביא להחלפת השלטון. יש לנו הזדמנות לעשות זאת בבחירות הקרובות ועל כל אחד מוטלת החובה להשתתף במאמץ הזה ולהביא לחילופי ממשל בישראל", הוסיף בגין.

סער בירך על הצטרפותו של בגין לרשימה בראשותו. לדבריו, "את בני בגין אין צורך להציג. השר לשעבר בגין יהיה תוספת חשובה ביותר במערכה על עתיד המדינה. חשוב שישראל תוכל להנות מניסיונו העשיר, מתבונתו, שיקול דעתו ומהערכים שהוא מייצג".

בני בגין עם גדעון סער יו"ר מפלגת "תקווה חדשה". קמפיין תקווה חדשה, אתר רשמי
"על כל אחד מוטלת החובה להשתתף במאמץ". בגין וסער/אתר רשמי, קמפיין תקווה חדשה

בגין שימש שר בלי תיק וחבר קבינט בממשלת נתניהו בין השנים 2013-2009 והתנגד ביחד עם השר לשעבר דן מרידור ליוזמות שנועדו לפגוע במערכת המשפט. בפריימריז לקראת בחירות 2013 נדחק למקום לא ריאלי ברשימת הליכוד. בבחירות 2015 נתניהו שריין אותו במקום ה-11 ברשימה, אך בכנסת ה-20 היה מהמתנגדים היחידים בליכוד ובקואליציה בכלל ליוזמות חקיקה שקידם ראש הממשלה כמו חוק ההמלצות וחוק ההסדרה.

בבחירות לכנסת ה-21 החליט שלא להמשיך להתמודד בליכוד לכנסת, ובעקבות קידום חוק המצלמות מטעם הליכוד, הודיע כי לא יצביע למפלגה. הוא הסביר אז כי "זה הפך לבלתי אפשרי. בשנים אחרונות נדמה כי הנהגת הליכוד משקיעה מאמץ ניכר כדי להקשות ולמנוע ממני להצביע עבור הליכוד. יש מחיר להתנהגות בצורה יהירה ושחצנית".

עוד בוואלה!

נתניהו שוב התערב, והשיג ניצחון קטן בדרך לממשלת חלומותיו

לכתבה המלאה

בגין הוא לא חבר הליכוד היחיד שעבר למפלגתו של סער. גם השר לשעבר זאב אלקין וחברות הכנסת יפעת שאשא ביטון, שרן השכל ומיכל שיר הצטרפו לתקווה חדשה. בין החברים הנוספים ברשימה: הקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין, חברי דרך ארץ יועז הנדל וצבי האוזר וראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי.

לפי סקר שפורסם השבוע בחדשות 12, תקווה חדשה נחלשת במנדט אחד ל-15. לפי הסקר, אם הבחירות היו נערכות היום, המפלגות המתנגדות לכהונה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו היו מקבלות 61 מנדטים. בין המפלגות הללו ניתן למנות את תקווה חדשה, יש עתיד, הרשימה המשותפת, ישראל ביתנו, הישראלים, מרצ וכחול לבן.

הליכוד: "סער חייב את השמאל כדי להקים ממשלה"

אחרי הודעת תקווה חדשה על צירופו של בגין לרשימה, בליכוד פרסמו סרטון חדש בו נטען כי "לא משנה את מי סער יצרף לרשימה שלו, הוא חייב את לפיד ויתר השמאל כדי להקים ממשלה". עוד טענו כי "רק הליכוד יקים ממשלת ימין על מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully