וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעוז הליכוד הושלמה המשימה של נתניהו, ובן גביר הפך לרוקסטאר החדש

22.3.2021 / 21:46

מועמד הציונות הדתית ביקר בשוק מחנה יהודה, שנחשב לאחד מהסמלים המובהקים של מפלגת השלטון, והתקבל בהרבה אהדה. מועמדים אחרים שאינם נתניהו היו מתקבלים בקריאות גנאי, אך נדמה שהפעולות שנקט כדי לאחד אותו עם סמוטריץ' עשו את שלהן. בשוק יודעים: בן גביר הוא הליכוד

בווידאו: איתמר בן גביר/צילום: מערכת וואלה NEWS!

"הו הא, מי זה בא - שר המשפטים הבא", כך לצלילי הג'ינגל של עוצמה יהודית שמבקש לחסל את חמאס, להילחם בבג"ץ ולהגן על חיילי צה"ל, סייר היום (שני) איתמר בן גביר, מועמד הציונות הדתית בבחירות לכנסת ה-24, בשוק מחנה יהודה בירושלים, אחד ממעוזי הליכוד הכי ידועים בעיר.

בן גביר הסתובב בין הדוכנים מוקף בפעילים, מרביתם צעירים מתחת לגיל 18, לחץ את ידיהם של הסוחרים, הצטלם סלפי עם הקונים, צעירים ומבוגרים כאחד ודחק בכולם לתמוך בו ביום הבחירות. שעה קודם ביקר במקום ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולמרות שהסיור הקצר של בן גביר כלל הרבה אהדה, נראה שמרבית הסוחרים והקונים כבר החליטו - אוהבים את בן גביר אבל מצביעים לנתניהו.

הצטרפו למשדר הבחירות המיוחד של וואלה! ו-103FM ביום רביעי ב-07:00 עם כל התוצאות, הפרשנויות והניתוחים בבוקר שאחרי הדרמה

איתמר בן גביר בשוק מחנה יהודה, ערב הבחירות 22 במרץ 2021. ללא, אתר רשמי
התקבל באהדה במעוז הליכוד. בן גביר בשוק מחנה יהודה, היום/אתר רשמי, ללא

ולא כולם. גם במחנה יהודה כמו במעוזים אחרים של הליכוד, רבים מתומכי המפלגה מבינים את מה שנתניהו אמר לא מעט בימים האחרונים: בלי הציונות הדתית לא תהיה "ממשלת ימין מלא מלא", ובשל כך מחלקים את ההצבעה הביתית: הבעל מצביע לנתניהו, האישה או הילדים מצביעים לציונות הדתית שבן גביר חלק ממנה. בן גביר עצמו טוען שזה הרבה יותר משמעותי מכך.

"מספיק ש-15% מהחבר'ה כאן יצביעו לי", טען בסוף הסיור, "ויהיו לנו מחר שמונה מנדטים, ויש פה לא מעט שיצביעו לנו".

רה"מ נתניהו בביקור בשוק מחנה יהודה, ערב הבחירות  22 במרץ 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
קורא להצביע לציונות הדתית. נתניהו בשוק מחנה יהודה, היום/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

בסבב הבחירות הנוכחי נתניהו לא ניסה בכלל להסתיר את הפעולות שעשה כדי לאחד את בן גביר עם הציונות הדתית ולהכניסו לכנסת רק כדי שתוקם ממשלה בראשותו. נתניהו העניק שריון בליכוד למועמד של סמוטריץ', ובימים האחרונים בריאיונות לתקשורת המגזרית קרא שוב ושוב להצביע לרשימה שבן גביר חלק ממנה, למרות הביקורת הקשה שספג בימין ובשמאל.

באחד המעוזים הכי מובהקים של הליכוד יש לכך גם הסבר. בן גביר נחשב במחנה יהודה לכוכב עולה, רוקסטאר אמיתי שהשותפות שלו בממשלה בראשות נתניהו היא ממש מחייבת מציאות.

מועמדים אחרים שאינם נתניהו היו מתקבלים בעבר במחנה יהודה בצעקות בוז, בקריאות גנאי ואפילו גרוע מכך. את בן גביר כולם אוהבים ומייחלים להצלחתו, כמובן בשביל המשך כהונת נתניהו, ואם שוק מחנה יהודה הוא דוגמה מספיק טובה: בן גביר מזמן מיינסטרים במעוז הליכוד ובשר מבשרה של המפלגה. המועמד של עוצמה יהודית לכנסת טוען שוב ושוב שישמור על הליכוד מימין אבל המסקנה המתבקשת עוד בטרם הסתיימו הבחירות: בן גביר הוא הליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully