וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: לנתניהו אין רוב, למצות את האפשרויות להקמת ממשלת שינוי

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 18:07

יו"ר תקווה חדשה קרא להקמת ממשלה של הגוש שמתנגד להמשך כהונת נתניהו: "אגו לא יהיה שיקול". הליכוד תקפו בתגובה: "גוש שינוי הוא מונח מכובס לגוש אנטי דמוקרטי". על פי ספירה של כ-99.5% מהקולות: גוש הימין-חרדים עם ימינה עם 59 מנדטים, מתנגדיו עם 57 ורע"ם עם 4

בווידאו: הצצה להליך ספירת הקולות בכנסת בבחירות 2021/מערכת וואלה!

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, קרא הים (חמישי) למצות את האפשרויות להקמת ממשלה בידי הגוש שמתנגד להמשך כהונת ראש הממשלה בנימין נתניהו. "עם פרסום התוצאות הסופיות של הבחירות ברור שלנתניהו אין רוב להקמת ממשלה בראשותו. עתה יש לפעול למיצוי האפשרות להקמת ממשלת שינוי", מסר.

לאחר הודעת סער הליכוד פרסמה תגובה בה תקפה את הגוש המתנגד לראש הממשלה בנימין נתניהו וכן את היוזמה להשיג רוב לחוק שימנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה. "גוש שינוי הוא מונח מכובס לגוש אנטי דמוקרטי. השינוי היחיד שהם באמת רוצים להביא הם חוקים הקיימים רק באיראן לסינון מועמדים ולהביא לביטול הבחירה הדמוקרטית של למעלה ממיליון אזרחים בישראל", נכתב.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, 8 בפברואר 2021. ללא, פלאש 90
קרא למצות את האפשרויות. גדעון סער/פלאש 90, ללא

על פי תוצאות הבחירות המסתמנות מיותר מ-99.5% מהקולות, גוש הימין-חרדים יחד עם ימינה מגיע ל-59 מנדטים בלבד. לעומתו, גוש מתנגדי נתניהו מקבל 57 מנדטים, ואילו רע"ם זכתה לארבעת המנדטים הנוספים. הנתונים שפרסמה ועדת הבחירות מתייחסים לספירת 4,403,319 מיליון מצביעים מתוך 4,429,518 מיליון מצביעים שמימשו את זכות ההצבעה. ספירת הקולות המלאה אמנם הסתיימה, אך הנתונים הסופיים טרם הוזנו ויתקבלו עד מחר.

עוד בוואלה!

ההתרסקות של סער מוכיחה: "היורש" של נתניהו צריך לוותר על אגו - או לקבל החלטה אמיצה

לכתבה המלאה

לפי הנתונים, הליכוד זוכה ל-30 מנדטים, בעוד יש עתיד רק ל-17; ואחריהן ניצבת ש"ס עם 9 מנדטים. לפי הספירה החלקית כחול לבן זוכה ל-8 מנדטים, והעבודה, ימינה, ישראל ביתנו ויהדות התורה זוכות כל אחת ב-7. אחריהן - הציונות הדתית, הרשימה המשותפת ותקווה חדשה זוכות ל-6 כל אחת. לפי עדכון הקולות האחרון, מרצ עולה ל-6 מנדטים, בעוד רע"ם יורדת ל-4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully